今日上第8堂lu,感覺好左好多,之前第七堂比個師傅講到一楝都無=.=,今日調頭泊位未衰過,其實個師傅教得好唔好真係好大影響!
未學車之前我諗住好易,以我既能力一定可以一take pass,愈學愈無咩信心,可能成日比一d黑人憎昸師傅批到一楝都無,下次比我見到
d有破壞無建設既師傅要惡d先得,豬善比人欺,可惡!!
跟住又比我知道原來駕駛考試合格率得40%左右....,仲低過英文既passing rate=.=
今日,我又重回我既信心,無理由唔得既,自問比唔少人真係聰明...,8月4日中期試一定要合格!!
|