8月1號就到啦.又要放多次榜=.=
只要到時大學收左我,我就要將所有無用既notes全滅!!
我要將佢地一把火燒曬佢!!
呢排日子過得好辛苦.....,成日都好眼訓。
朝朝早上6點55分就起左身book場
但係次次都book唔到,d 場唔夠幾秒就比人book曬,唔通真係無機會比我表演!?
訓訓下起身book場跟住又訓返.........
book多一兩次再唔得就放棄.....