本來係一個開心既日子..---||"'
但..你既暈倒令我..極之擔心..!!!
我真係想代你暈...你以後要小心..5好格硬黎..!!!(無奈我5係女仔幫5到你跑..)><"
總之以自己既身體為上..我5想見到我身邊既人有d咩事..ooOO..
但..你既表現令我覺得好值得+許..."
你跑完200m既時候..我真係想走過去攬住你.. 你可以平安返黎..我真係好開心..^^
下次5好參+咁多野..要適可而止..>o<"
中意一個咁叻既你..我諗呢個係一個明智既選擇..^﹏^
今日既事令我既人生有另一番睇會..**
我見到你..我就覺得我5應該繼續咁樣落去.."
我自己都要有一番作為..我5可以比人睇死 >X<..依+人地點諗..我都5會理..只要我做好自己!!!
好多謝你盒野..依+佢會成為我既.. " 護身符 "..>3<'"
|