今日都冇麥運行...又係咁過..\\|\
唉..第一堂就係數學..好煩ar--d數 !!
之後中史根本就冇心機聽..O.O"
響度畫畫..miss又要睇5度..真係好~~
小息..落左去1樓↓↓...陪思文哥落去拎prefect章..點知原來佢響下面..
真可惡..!!! 煩到死既miss lee..居然捉左佢...好想打佢><"
5理咩事..我都會支持你 >3< !! 希望佢地對你好d la~
鄺兄早退..複診..*##
V.A.堂畫5官..ar想死ar><" 唉..一堂畫左4對眼炸..>#<"
Lunch..d錢5響身..重諗住去搵佢天..
可惜..我頂5順(好肚餓..>_)..去左搵番思文兄..→→"
飯完飯盒..走ar..趕住返去開門..近排都遲左少少開門..= ="(5好意思..各位..)
之後同思文兄,..落番黎2樓..>_<" 響度傾左陣..
之後走去問佢發生咩事.. 思文兄你5好再笑.."
之後知道發生咩事..不過其實呢d間5中..都會做.><"
希望你早d冇事.. 你重未幫我扣番個章ar><" 下次記住幫我扣過,..^^
今日都過得5係咁好..好多人都有d5係幾開心既事發生.."
唉...既然5滿意..咁做咩5講清楚佢呢..//_\\ (響度>...)
近排上親I.H堂都好眼訓.. 冇麥心機..唉..健兄走左..好悶ar!!
之後又同思文..周圍行,..見到煩到死既miss lee帶住佢同佢個fd..好無奈..幫5到佢..= /\ ="
我地又走番落去,..團契..唉..得咁少人..=_="
唉..我都5想返..(逼於無奈..<)
嘩..行cat walk..真係比d組員玩死..
我件衫太靚la~~..容容難難.."" , 太正la..希望d相5好比人睇la~
影左d咁既相..想死ar><" 不過玩下姐..都無妨既.>X</
真係5好講笑..行cat walk..好咩... 我終於feel到你果陣時既感覺..
不過冇帶眼鏡睇得5清楚..有d咩人睇緊都5知..
之後又同思文去左還圖書..呵呵~..我地咁令人咩咩..?o?
我諗聽日大家會更開心..!! 好野..聽日可以踢波..(哈哈~我5會受傷瓜..^^)
|