今日硬就...諗住比d fd , 點知佢早我一步打比我..5夠快> <"
之後我地約出黎去借圖書 , buy圖畫紙& buy果部5知麥野..(我5記得左係咩.."")
我出左黎之後去左觀塘 ---> 跟住去左油塘 ---> 齊人之後 ...>去左藍田賣野...> 跟住又去左深水步..buy 果部野...
搵左好耐&計錢...最後佢地終於buy左 la~
我地好辛苦先出返黎...果度好多人ar !!
我地跟住又去返油塘,..去朋友屋企度玩左一陣.^^ 我地好耐冇見..~
我本來響佢屋企開左icq嫁...但佢要用電腦~~O.o嗚嗚..冇得用..佢on緊嫁..可惜>3<"
我響佢屋企..成日都食野..我知佢5會怪我既..^﹏^
我&文兄過左幾十分鐘就走左..→又要&人say 88~
我&文兄又返去觀塘..我地去左借書..(一d超簡單既eng書..做book report ar嗎..^^)
我地借完之後 , 佢屋企咁近..好快就返到去...
而我依+先開始buy我自己要既野..走番去學校果間既城市文具..
唉...!! 今日兜兜轉轉 , 其實我都只不過係陪人,,, 我出黎只係諗住buy2張圖畫紙&借本圖書姐...
但最後居然係我最遲先返到屋企..7 : 20分左右返到 , 比尋日送 " 蘋果涼 "早左3個字返到-----//\\-----
本來諗住做功課..但最後變左&人地行街咁 , 不過我都冇所謂既---(因為5洗咁快返到屋企AR嗎..kaka..keke)
跟住成晚都響度傾電話..咁就大獲=^^=我d功課好多未做...= ="
今晚5見佢online ar.../_\"
聽日要去踢波,,依+諗下諗下都冇麥時間去做功課...(不過我既天職就係玩之嗎..^^~)

|