起身冇野好做 , 5想做功課..><" 好悶 , 冇人約我出街 .... 為有自己約人出街 , 健兄 ---真係好你肯同我踢波.... 得我地兩個人 +_='' 之後又一齊去左淘大 , 我又buy多件衫...= =" 夜晚d街都好多小販灘檔--好熱鬧 成8:00先番到屋企... Today好悶ar...