唉..由於精神5多夠...發生左d咩都5係好記得..
今日硬就..約左思文哥去買書..我遲到左幾個字..5好意思!!...
我地去左中華..冇果d書..走左去同仁..開都冇開天.."
我地就走左去藍田--->去度三聯好在重有4本superbird姐..冇果本Emma..= ="
我同思文就買左兩本superbird..$38一本..
之後我地又行返去觀塘<-----我地都好耐冇傾咁耐..
哈~~鬼故..好笑既鬼故..d人抵死!!! 我都好想睇睇 O.O..
之後去左佢屋企..哈~~傾下人生大事..又睇下佢d icq^^
O...差5多係時候..又要走la..>
自己返屋企..悶.!! 好想有佢陪..><"(呢d好似應該係女仔講..)
之後夜晚又同佢icq--^﹏^
哈哈^^ 幅畫又係咁夜先做..成日都咁遲先做...睇黎我都要改下先得..--__--
好累ar..><" 5好意思ar..(ar爸ar媽阻住你地訓..zzz"")
後日情人節..大家識做la..同自己既情人好好...^^
|