今日都冇咩特別事發生.."
哈哈..教人要比d耐性...慢慢黎~
你地都好5正經下喎..=0="
我係正經人黎嫁..只不過係人地搞到我5正經-_="
呵呵~~不過我明白麥野係..錢x..遊戲 !!! (HeHe..李智良..你死la..>X< ")
唉...點解成日放學都有野做嫁.. "' 討厭 "' !!!
團契..唉..呢d野5洗講la..我都明嫁!!!
好無聊..曬我d時間..><"(唉..早知當初用盡辦法去拒絕miss NG la..)
搞到我依+咁煩..><"'
又遲放又曬時間..> /\ <" 唉..比d時間我陪傻婆重好la../\\/"
唉..真係好想5理團契d野..遲d黎緊果個主題重要係我有份幫手..
我建議大家冇咩就5好去團契..##...真係好悶好無聊嫁..!!!
放學自己一個走..真係自己攞黎衰..><"
A....點解會咁嫁..>o<"
|