今日..好早起身..去左曉明打波..嘻嘻~~其實係睇人姐 ^0^..
7點5知搭幾去到翠屏間OK..見到健兄之後..一齊上左去..↑
點解一直都見5到傻婆既..= /\ ="
我一路等一路踢波...
之後見有架旅遊巴黎..SO..我諗遲D合唱團會出黎..
我等左一陣..但5知佢地幾時先上車..so..又走左去踢波.."
健兄要返學校度留堂..哈哈..佢重要5打太"----好串咀姐..
點知..老鄭黎左..先發覺佢地上緊車...即刻走過去..→"
終於見到傻婆la >3<.. 但5知佢地想講咩..?o?
點解架車咁快開走..我又跟住走ar走ar...--->唉..我又冰會夠架車快..最後又要別離..= ="
之後響度等人黎..ar毛你終於黎la..唉~~麥你咁咩嫁..咁快就..."
我地響度搓波..之後月黎月多人黎..不過冇場..= ="
唉..冇幾耐..等埋健兄..就落左去M記食野..
食完上返去..個場冇人..-_-" 唉..今日太累la..不在狀態.@@*
好悶a..冇意思..等左好耐..終於有番d人..咁先冇咁悶..
今日既練波都5多好..到時班際都5知點死.!!!
不過對4A班...好冇難度..不過咩事都會有奇蹟既..5可以咁快下結論..**
今日踢完去左APM..我地周圍睇野..55..好似睇中左d幾好既野..不過再等下先算..
之後去左吉之島買隻大大塊既雞比..O...出面落雨.."""
不過算la..我照樣慢慢行番去..→
呵呵~~返到去成個頭濕曬..>#<"
今日有d凍..你要着多件衫a..^^
今日都差5多係咁上下..
|