*DoCTor ''┐SuPeR乂''乂


個人資料
wing18keung
暱稱: °° 迷途•.•是永 ┐°×°
性別: 男
國家: 香港
MORE...  
月 曆
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新日誌
轉xanga
3月最後1日.....""...
5慣...."*"
無聊 ..+||"
下雨天..::::**
日誌分類
全部 (78)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
我的好友
我的連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 78
留言總數: 50
今日人氣: 6
累積人氣: 4358
搜 索
RSS Feed

2006 年 3 月 9 日  星期四   陰天


>w<....../_\  驚訝 分類: 未分類

今日同思文哥一齊返..Sorry..要你等我成5分鐘.."

我預計錯誤.."  本黎今日響屋企重有大把時間..但係見重咁早...So我咪遲左出門口 = ="

5好意思!!

有早會..唉....我又預計錯誤la...-_-''  本黎可以撞到佢..但行慢左..﹏o||"  不過佢見到我..^^

今個早會..我a Head都有份講..不過個故事好短..好快就講完..:::"

無無聊聊..又同健兄傾下計咁..(o)"

冇耐上返去..鄭sir去左訓話..so我地有成差5多一堂時候係自由..>w<"

我上度去就lala聲做I.H. d野..哈哈~5洗一陣就做好個目錄..><"

之後又傾下計咁la---時間過得好快..鄭sir返來la....

繼續教書..今堂講既野好易..我識!!!(好難得..~)

a sir畫圖都用左5少時間..呵呵...呢堂過得都5錯..@@*

小息..O..佢又有事la  >_<"   刻左D野響張 [木台] , 比人篤左出黎..= ="

可惡!!!  咁都篤人出黎..大家同一班又何必咁做..:::"

我最憎人地篤人背脊..  ...篤左佢出黎..佢又有排受..真係好慘!!   T^T::"

你5好咁5開心.."

唉~lunch佢要去搵老鄭.."  5知會點呢..?o?

小息之後就上Eng堂..好悶..同埋個PKL..又響度曬時間..>/\<" 真係想打 ┘└  "'
                                                                                                      ┐┌

重要有2堂咁多..= ="  今堂重睇左本大陸書.."  冇心機睇..::

O..又到左I.H.堂既時候....今堂冇麥點比佢話都算好嫁la..:"

又係響度傾下d時事咁..不過聽日又有佢堂..=_="

又遲放..O..冇得響canteen度食..咁遲放.."下面都排曬長龍la..>x<'

逼住要出去食..)o(::  買左個飯盒..冇麥胃口..食5曬../\"

返黎又見到佢..開心^^...不過見佢好似有d灰  - /\ -"

搞錯..又要上去開門..lala聲上去開門..之後落番黎搵佢..:::||

熱熱地..同佢傾左陣.^◎^  冇耐我地又上番去2樓..

唉..1B d男仔好Q煩..好想打佢地..**今日成日都要少少衝動打人..= ="

佢睇黎重好似好灰咁..咁我都知要見大口Lee..重點可以5灰 , 不過5好咁la..下次小心d:::"  T^T"

好彩有M城同偉文哥..咁先5洗比d F.1煩..XD~*

M城你有冇事a..?o?"   

走既時候見佢比老鄭話緊..5知點呢....

希望冇麥野la..

O..又係Eng堂....無野好講.."'

之後地理堂..係勁悶既2堂..嘩..咁悶---以後重點捱落去a..>x<''

唉...終於放學..::||"

響電腦室門口1諗緊野..同思文哥講左幾句..之後去左搵佢..→^^

見到佢開心..喔O..不過佢5小心整親人..佢冇麥事..你下次都小心D >o<

響1C班傾左陣..之後逼住要走..

嗚嗚 ::::  我5要做豬..o o"  更+5要大肚..>x<'

放學一齊走..^^  ....

我知道你刻左咩la~  咦...>時間過得慢d未好囉.."

5緊要..我地再見la ~  >3<"

今日佢好慘..  放學好開心!!! 

我都希望下次都可以咁開心 ^^












« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 78 | »