今日同思文哥一齊返..Sorry..要你等我成5分鐘.."
我預計錯誤.." 本黎今日響屋企重有大把時間..但係見重咁早...So我咪遲左出門口 = ="
5好意思!!
有早會..唉....我又預計錯誤la...-_-'' 本黎可以撞到佢..但行慢左..﹏o||" 不過佢見到我..^^
今個早會..我a Head都有份講..不過個故事好短..好快就講完..:::"
無無聊聊..又同健兄傾下計咁..(o)"
冇耐上返去..鄭sir去左訓話..so我地有成差5多一堂時候係自由..>w<"
我上度去就lala聲做I.H. d野..哈哈~5洗一陣就做好個目錄..><"
之後又傾下計咁la---時間過得好快..鄭sir返來la....
繼續教書..今堂講既野好易..我識!!!(好難得..~)
a sir畫圖都用左5少時間..呵呵...呢堂過得都5錯..@@*
小息..O..佢又有事la >_<" 刻左D野響張 [木台] , 比人篤左出黎..= ="
可惡!!! 咁都篤人出黎..大家同一班又何必咁做..:::"
我最憎人地篤人背脊..
...篤左佢出黎..佢又有排受..真係好慘!! T^T::"
你5好咁5開心.."
唉~lunch佢要去搵老鄭.." 5知會點呢..?o?
小息之後就上Eng堂..好悶..同埋個PKL..又響度曬時間..>/\<" 真係想打 ┘└ "'
┐┌
重要有2堂咁多..= =" 今堂重睇左本大陸書.." 冇心機睇..::
O..又到左I.H.堂既時候....今堂冇麥點比佢話都算好嫁la..:"
又係響度傾下d時事咁..不過聽日又有佢堂..=_="
又遲放..O..冇得響canteen度食..咁遲放.."下面都排曬長龍la..>x<'
逼住要出去食..)o(:: 買左個飯盒..冇麥胃口..食5曬../\"
返黎又見到佢..開心^^...不過見佢好似有d灰 - /\ -"
搞錯..又要上去開門..lala聲上去開門..之後落番黎搵佢..:::||
熱熱地..同佢傾左陣.^◎^ 冇耐我地又上番去2樓..
唉..1B d男仔好Q煩..好想打佢地..**今日成日都要少少衝動打人..= ="
佢睇黎重好似好灰咁..咁我都知要見大口Lee..重點可以5灰 , 不過5好咁la..下次小心d:::" T^T"
好彩有M城同偉文哥..咁先5洗比d F.1煩..XD~*
M城你有冇事a..?o?"
走既時候見佢比老鄭話緊..5知點呢....
希望冇麥野la..
O..又係Eng堂....無野好講.."'
之後地理堂..係勁悶既2堂..嘩..咁悶---以後重點捱落去a..>x<''
唉...終於放學..::||"
響電腦室門口1諗緊野..同思文哥講左幾句..之後去左搵佢..→^^
見到佢開心..喔O..不過佢5小心整親人..佢冇麥事..你下次都小心D >o<
響1C班傾左陣..之後逼住要走..
嗚嗚 :::: 我5要做豬..o o" 更+5要大肚..>x<'
放學一齊走..^^ ....
我知道你刻左咩la~ 咦...>時間過得慢d未好囉.."
5緊要..我地再見la ~ >3<"
今日佢好慘.. 放學好開心!!!
我都希望下次都可以咁開心 ^^
|