今朝食左好多野..早餐食左一碗麵..2個蛋撻..^^
跟住自己一個人返學//..今日見5到思文兄.."
朝早有..reading堂 r..e..a..d..i..n..g~~
陳燕恆比左2分1個包比我食..我食5出係咩味..= ="
The The..成日都買糖食..>~< 正a !!!
同健兄又講戰略.." 但好難成功..- /\ -" (個場太細la >_<:")
而且下場d人又咁勁!!! 可能對和仔.."
不過都照頂la---"
2堂中文堂咁就講左2課書..嘩~~勁a!!!
我地成日都各自各做自己野..健兄例排訓覺..zzz"
今堂都冇咩特別野發生..
小息避開M.C.落左去2樓↓↓..5見佢..差5多打鐘..見到佢>u<" 落去食野..朝早做咩5食..::"
冇耐..又要上番去..上ENG堂..
PKL..佢kai嫁..汁花佬都搞左成堂.." 我地比左學費嫁..你咁搞倒不如比番d錢我地!!><"
O..成日都曬時間..::"
P.E.堂練體能..超easy.......不過用左好多時間..搞到踢波果d時間少左..= ="
O..同預計有d出入..次次都差少少..:::l 不過有d進步..!!
嘩時間過得好快..重諗住響canteen食可以見到佢..但換完衫..太多人響canteen..有排排.....--__
所以同d fds去左翠林食..>o<" O..響隔離食煙..討厭!!!
lala聲食完閃.."
行番去..差d扑親..(文雅d..**)
O..學校好靜..冇左d F.1響度玩.. 傻婆+油a&我識既所有F.1你地都+油a!!! 好好考好個BCA..""//
成個lunch都5知做咩好..好悶..= =..= =..
等左好耐..終於打鐘..落左去2樓 , 睇睇有冇得當值.."" 最後都係得我一個人..-_ -"
O..講左一 , 2句咁就走左..條頸巾重響我度.."
之後數學堂..我月黎月留心la..^^ \/" d數都開始明白 ~**
V.A.堂..嘩哈哈~* 又掃瞄蔬果.."都OK既我諗..@@
Ya~ 我最快畫好..>w<" 想見佢.So..我5想留咁耐..lala聲搞掂佢.."
But之前搵過佢..5知佢去左冰..=_=" 差5多畫完..終於比我搵到佢..^^
嘩..好隱密o.O" 好難先搵到.. 即刻走落去..↓↓
O..佢地班2比1 都算係咁la..5緊要喎><" 下次再努力la~
嘩..4D同3D , 0 : 0咁耐..勁喎~
佢a哥..5怪得成日比人打la..原來係有咁既原因..呵呵^o^"
下次我先報仇 >x<'" 你打佢我打你.."不過我都5會比你打佢..\/v"
O..祥哥你地一直守落去係冇錯嫁..^^
Wo~...射12碼..勁a..!! 咁都比你入到滿仔.."
同傻婆一齊好開心 >3<
4D爆冷..簡直係奇蹟..!! 值得賀一賀.."
5點幾要走..傻佬&傻婆一齊走..→
O..自首咁都要反省一個鐘 '' 真係慘..T^T.."
喔O..冇得送你返去天..>#<''
不過下次有機會既..\/vvV..... .
今日過得都5錯..今日打住咁多先.."
有你在咩事都變得美好!!
|