班際Win得5光彩 , 我地根本踢得5好..
騏哥.你輸得5抵><" 太陽曬..你比d光燦住姐..""
5好咁灰..!!!
我地自己又踢5出平時既水準..個場又5夠大...同d 隊員又冇默契 = =﹏""
好5開心..即使咁Win都冇mood..>x<"
放學點解會咁..希望你會冇事..T ^ T"..
千祈5好有咩事..我5想影響到你.!!
不過如果真係要你有d咩決定..我都會尊重你既做法..
我知你都5想.."但你屋企人既意思..你又5可以反對..>@<
總之其他野遲d先再算.."..>#<''
只緊要你冇事咁就得..>o<"
呢2句我講真嫁..
|