*DoCTor ''┐SuPeR乂''乂


個人資料
wing18keung
暱稱: °° 迷途•.•是永 ┐°×°
性別: 男
國家: 香港
MORE...  
月 曆
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新日誌
轉xanga
3月最後1日.....""...
5慣...."*"
無聊 ..+||"
下雨天..::::**
日誌分類
全部 (78)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
我的好友
我的連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 78
留言總數: 50
今日人氣: 0
累積人氣: 4359
搜 索
RSS Feed

2006 年 3 月 14 日  星期二   陰天


有喜有憂 ..^^||" 驚訝 分類: 未分類

尋日都過得幾好..由其是放學..我地又響果度...好sweet ^^
______________________________________________________________________________________

今日返學撞到思文哥 & 賴華昌... ..**

我地一齊行返去..  返到去又5知做咩好..o||"

不過一返到去文偉哥 & 吳家盛就比左個朱古力我食..^﹏^ XD..**

之後冇耐就要落去早會.."'  O..傻婆企響果度一定好慘..T^T||"

比人罵完重要企咁耐..><"  好可憐a!!!

鄭sir做咩早會會講d咁既野..?o? 

今個早會..大口Lee響度介紹好書喎...  由佢講..好都變壞la..>X<"

好黑人憎a佢..   講都講得耐過人..*"*   校長又講野....同大 Lee一樣討厭..!!!

上去第一堂就係中文..=口="  晨早番番又要上 " 悶 " 堂..= ="

講左第2課書..[出師表]...唉..文言文..最憎文言文..

好無聊咁過左..不過都同人地傾左一陣..^^

點解我欠交功課咁多重要簡我去查簿..= ="  咁又搞到我呾庥煩﹏!!

小息 , 哈哈 ~ 見到傻婆..O..又要再寫過份野||"  做咩5比我睇喎∼??

朱古力..你慢慢食la ^^  , 我都5想你肥a >w<

數學d野易左好多..不過一堂比一堂悶!! a sir你可5可以教得生動d呢..???

我地一個2個都等落堂..oOO"   落堂鐘特別好聽 ~*

之後\/.A.堂..呵呵 ~ 好在今日冇野交姐..^^  響度認識呢個既塑膠彩..

Lunch , 去左當canteen.."  5見左傻婆..=_o"

佢今日重要番堂天..重要比大聲公罵..真係好慘 "成日都比人罵..T^T

一當完值就去搵佢a..你去左冰a..好在比我撞到佢 >u<

O..健兄今日遲左返黎.."  我都知辛苦你 ~  5好意思!!

oO..個菠囉飯勁少送..T^T"   不過算la..><   傻婆佢陪我食..^^

O..又要走上去中史小測..5記左係今日天 :''  尋晚重特登汁左本小測簿出黎.. = ="

5係咁識..#\#/#  =/\="  

Eng堂好冇mood :::響1C班房度上..o||o"

I.H.堂 d野5係咁明..陳sir教得勁悶 !!  O.勁眼訓..zzZZ"

又遲放..= ="  走既時候見佢地班遲放..原來又有人5見$之類..

唉又牽涉到傻婆..真係咩事都有佢份..5同佢真係同訓導有緣..- -"

雞翼佢地班對3E..+油a雞翼!!^^

嘻嘻 ~ 放學永遠都係最開心..!!!  可以同傻婆一齊^^

今日佢地同我講番野..有d驚訝..::"

哈哈 ~ 有好多第一次..:  好開心!! 

我地又傾又食朱古力..可惜你未好返..||"     不過佢家姐打電話黎搵佢..*\/* 估5到..

不過對我呢講冇麥大外..  反正佢都知..::"

放學陪佢行去補習 , 我地5搭車 , 因為..."  個下好溫暖a >3<!!



« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 78 | »