尋日都過得幾好..由其是放學..我地又響果度...好sweet ^^
______________________________________________________________________________________
今日返學撞到思文哥 & 賴華昌... ..**
我地一齊行返去.. 返到去又5知做咩好..o||"
不過一返到去文偉哥 & 吳家盛就比左個朱古力我食..^﹏^ XD..**
之後冇耐就要落去早會.."' O..傻婆企響果度一定好慘..T^T||"
比人罵完重要企咁耐..><" 好可憐a!!!
鄭sir做咩早會會講d咁既野..?o?
今個早會..大口Lee響度介紹好書喎... 由佢講..好都變壞la..>X<"
好黑人憎a佢..
講都講得耐過人..*"* 校長又講野....同大 Lee一樣討厭..!!!
上去第一堂就係中文..=口=" 晨早番番又要上 " 悶 " 堂..= ="
講左第2課書..[出師表]...唉..文言文..最憎文言文..
好無聊咁過左..不過都同人地傾左一陣..^^
點解我欠交功課咁多重要簡我去查簿..= =" 咁又搞到我呾庥煩﹏!!
小息 , 哈哈 ~ 見到傻婆..O..又要再寫過份野||" 做咩5比我睇喎∼??
朱古力..你慢慢食la ^^ , 我都5想你肥a >w<
數學d野易左好多..不過一堂比一堂悶!! a sir你可5可以教得生動d呢..???
我地一個2個都等落堂..oOO" 落堂鐘特別好聽 ~*
之後\/.A.堂..呵呵 ~ 好在今日冇野交姐..^^ 響度認識呢個既塑膠彩..
Lunch , 去左當canteen.." 5見左傻婆..=_o"
佢今日重要番堂天..重要比大聲公罵..真係好慘 "成日都比人罵..T^T
一當完值就去搵佢a..你去左冰a..好在比我撞到佢 >u<
O..健兄今日遲左返黎.." 我都知辛苦你 ~ 5好意思!!
oO..個菠囉飯勁少送..T^T" 不過算la..>< 傻婆佢陪我食..^^
O..又要走上去中史小測..5記左係今日天 :'' 尋晚重特登汁左本小測簿出黎.. = ="
5係咁識..#\#/# =/\="
Eng堂好冇mood :::響1C班房度上..o||o"
I.H.堂 d野5係咁明..陳sir教得勁悶 !! O.勁眼訓..zzZZ"
又遲放..= =" 走既時候見佢地班遲放..原來又有人5見$之類..
唉又牽涉到傻婆..真係咩事都有佢份..5同佢真係同訓導有緣..- -"
雞翼佢地班對3E..+油a雞翼!!^^
嘻嘻 ~ 放學永遠都係最開心..!!! 可以同傻婆一齊^^
今日佢地同我講番野..有d驚訝..::"
哈哈 ~ 有好多第一次..: 好開心!!
我地又傾又食朱古力..可惜你未好返..||" 不過佢家姐打電話黎搵佢..*\/* 估5到..
不過對我呢講冇麥大外.. 反正佢都知..::"
放學陪佢行去補習 , 我地5搭車 , 因為..." 個下好溫暖a >3<!!

|