今日同賴華昌一齊行番學校..→→
我地講我地做prefect既感受..>o<
我地做prefect 5係咁好受嫁炸..= =" 成日都比d人話..真係無奈..開門開得慢咁就要比人罵..咁勁你地自己又5去開... .
成日嘈住曬 !! 有d重比人睇面色.." 正木咀..我5用d粗俗既說話話你地算比面la..
返到去..個位比人用緊..-_-" .... =o="..出左去諗野..我發覺我成日都有好多野諗..??"
數學堂..都冇咩特別..我有留心聦書..係咪好乖呢..^^
中史堂..勁爆笑 !!^^ 甘仔d週記..佢寫英愛姐..=o="
佢寫左幾次..次次都寫成幾版..Miss都覺煩..我諗Miss 5知好笑定好嬲.."'
佢寫得真係好過癮..唉..笑到肚痛..冇一個睇完5笑嫁 !! 睇一本咁既野..可以笑足幾十分鐘..>w<"
我諗識佢既人一定會覺得佢既野比笑話果d書重好笑..^o^
各位朋友 , 傻婆想5想睇呢..?o?
中史堂知到自己係全班欠交功課最多果個 , 我同健兄係最大功勞果2個..= ="
我地2個就好似玩賽馬咁..d欠交功課紀錄..吧吧聲咁↑↑"
家長日慘la..T^T"
傻婆你都要小心d..尋日先比人篤背脊..>﹏<"
重有幾年時間..5好咁快就玩完a..><"
小息後又有數學堂..今次a sir冇黎上堂..
5知又發征左d咩大件事呢..??
Miss曾代堂..我地繼續笑甘仔..又傾下計咁就過左一堂..好輕鬆~*
O..V.A...正a!! 重以為會畫畫天.."= ="
咦..都5係既.." 我地響度試用水彩..**||"
嘩..都5知冰個F.3女畫既畫...超變態!!!"
佢用5知水彩..定廣告彩..畫響d 5係水彩紙既普通紙上面......
居然畫得出F.5 or以上既程度..真係5讀美術..曬曬 ..><||"
今堂一路做..一路傾..傾傾下傾埋 " 傻婆||"
Lunch..今日比起平時早左好多落到去..下面都冇麥人.." 太早又5係好慣.."
買左2份三文治就響間細房度等佢地黎..→::
哈哈 ^^坐佢隔離..佢食左好少野..食野個樣好可愛..>u<"
Oh..條像巾5小心甩手..O..大獲!! 真係5小心.." 嘻嘻..講多錯多..::"
之後 ' a伯 '佢比人攞左條貴價手巾.. 呵呵 ^^
之後同傻婆又傾計..^^ XD~傻婆..個銀包汁到好整齊..>3<
唉..比人叫左去拉闊/..\..查實我都5想去.." 唉..當初幫咩人a..::"
依+諗落自己好on居..= ="
Eng堂..又開戰..做咩要咁呢..Sor..幫5到你思文..'"
I.H.調左位..過得都OK..既" 不過成日到遲放../_\"
O..一放學..5見傻婆之後就lala聲上番課室..搞d咩中文查薄.....
O..偷走左一陣..就落左去搵傻婆→.. 之後又上番去..Miss拎少左我d野..So..下次汁埋..**
Ya~ 走得..落左去2樓..騏哥..你5係好我好多炸.."
嘩..傻婆真係傻嫁..本野咁大本..做一千字咩姐.. 但我驚你睇睇下會訓着ZZzz >'"
放左書包響canteen..跟住同傻婆果d行黎行去..
喔O..鄭詠豪果班輸左..4B班(和仔)又輸埋.. 唉,..點解今年既野全陪都出人意表嫁!!
社際同班際都係咁...... .."
不過算la~ 已成過去.....//
放學陪傻婆走..一齊行..O..傻婆整親--靜" =口=" 佢冇麥事既..不過有d痛..!!
下次小心a傻婆.. 之後送左佢走..- -
^
咁快又要say 88...
返到屋企睇早熟..有d似......"
之後冇耐就打日記..
|