今日鬼咁早起左身..訓5着.."
之後大概8點幾出門去淘大陪健兄剪頭髮..>--
我地一路行..一路傾計..之後我地又傾下我地班d某人.." 哈哈~我發覺我地班有D野好好玩..﹏o"
健兄剪左之後都5係好覺剪左..= =" 我地用左大概用左5個字由淘大行去觀塘.....
我地可算行得快..><" 我地周圍過人..發覺自己好串嘴!!!
去觀塘地鐵站之前..撞到毫子..騏哥..Mic..思慧..Joyce..PoMan..
之後同a毛&鄺啟明會合..去左People度買電話(k700i..) ..估5到我終於買.."
之後行番去翠屏間OK..食左d野就上去球場.."
上去果陣時重買左粒新波..哼.." 吹水 "上次懶得汁波..So//我地先買過粒新波.."
嘩上度去得咁少人..冇耐d人走埋..= ="
之後重見度Ada姐..
得番我地d自己友..~ 好彩之後月黎月多自己友黎左 , (雞翼都黎埋..^^)之後又鬥波..
踢波果陣時可以成日cup過人..好鬼過癮 !!!
不過5好意思..都有d失誤.._v_"
O..踢到勁累隻腳..::" 冇耐..校隊黎左就冇踢落去..去左Ok食Lunch....."
衛鵬鋒條友仔又冇叫我地去練習班際..不過同佢地妳都冇麥用..!!!
嘩kaka~我買左d包食..Ok la d 味.. 上去見到佢a哥..同佢個fd//..5記左叫咩名..o||"
係呢..5知傻婆點呢..做緊咩..今日補習補成點..? 成個腦都係諗緊佢..>o<..
之後上到去又可以即刻鬥波 ::" 都踢得幾好..^^
馮國強都有份踢..0_=" Ya~ 踢中佢..
都係咁上下la.. 之後d人走下走下又得返我地..我地休息左一陣..之後又落去M記食野..→
冇麥胃口食野..只係飲左杯野算.." 見番櫻姐..佢重響度做緊..=o="
佢地食緊野既時候..我就去左隔離度買電話卡..^^
之後佢地食完野就捉棋..a毛&朱仔教我搞電話d野.... ..
後黎櫻姐走過黎.. 幫佢影左幅相...@.@
傻婆你係我部新電話第一個打既人..開5開心呢..
最衰你同屋企人行緊街..=/\="
搞到5可以傾.." 不過5緊要 , 日後大把時間......
我地後尾去左藍田..5知會5會撞到佢呢.."
d fds陪我周圍睇野..真係行左5少呢D鋪頭..
好地地我寫響個波d野..做咩搞成咁..哼..我下次再寫過..
呵呵.. 好多謝你地比意見我..XD**
最後就各自返歸..我同健兄&朱仔搭地鐵走..
返到黎即刻洗白白 o..O..o O
之後即刻幫電話充電..O..充成日..咁又排先用得..:"
O..今日都過得幾好..傻婆你又好嗎..??
掛你..>3<

|