*DoCTor ''┐SuPeR乂''乂


個人資料
wing18keung
暱稱: °° 迷途•.•是永 ┐°×°
性別: 男
國家: 香港
MORE...  
月 曆
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新日誌
轉xanga
3月最後1日.....""...
5慣...."*"
無聊 ..+||"
下雨天..::::**
日誌分類
全部 (78)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
我的好友
我的連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 78
留言總數: 50
今日人氣: 2
累積人氣: 4322
搜 索
RSS Feed

2006 年 3 月 11 日  星期六   晴天


買左電話la.... .^^ 驚訝 分類: 未分類

今日鬼咁早起左身..訓5着.."

之後大概8點幾出門去淘大陪健兄剪頭髮..>--

我地一路行..一路傾計..之後我地又傾下我地班d某人.."  哈哈~我發覺我地班有D野好好玩..﹏o"

健兄剪左之後都5係好覺剪左..= ="  我地用左大概用左5個字由淘大行去觀塘.....

我地可算行得快..><"  我地周圍過人..發覺自己好串嘴!!!

去觀塘地鐵站之前..撞到毫子..騏哥..Mic..思慧..Joyce..PoMan..

之後同a毛&鄺啟明會合..去左People度買電話(k700i..) ..估5到我終於買.."

之後行番去翠屏間OK..食左d野就上去球場.."

上去果陣時重買左粒新波..哼.." 吹水 "上次懶得汁波..So//我地先買過粒新波.."

嘩上度去得咁少人..冇耐d人走埋..= ="

之後重見度Ada姐..

得番我地d自己友..~  好彩之後月黎月多自己友黎左 , (雞翼都黎埋..^^)之後又鬥波..

踢波果陣時可以成日cup過人..好鬼過癮 !!! 

不過5好意思..都有d失誤.._v_"

O..踢到勁累隻腳..::"  冇耐..校隊黎左就冇踢落去..去左Ok食Lunch....."

衛鵬鋒條友仔又冇叫我地去練習班際..不過同佢地妳都冇麥用..!!! 

嘩kaka~我買左d包食..Ok la d 味..   上去見到佢a哥..同佢個fd//..5記左叫咩名..o||"

係呢..5知傻婆點呢..做緊咩..今日補習補成點..?  成個腦都係諗緊佢..>o<..

之後上到去又可以即刻鬥波  ::"  都踢得幾好..^^

馮國強都有份踢..0_="    Ya~ 踢中佢..

都係咁上下la..  之後d人走下走下又得返我地..我地休息左一陣..之後又落去M記食野..→

冇麥胃口食野..只係飲左杯野算.."  見番櫻姐..佢重響度做緊..=o="

佢地食緊野既時候..我就去左隔離度買電話卡..^^

之後佢地食完野就捉棋..a毛&朱仔教我搞電話d野.... ..

後黎櫻姐走過黎..  幫佢影左幅相...@.@

傻婆你係我部新電話第一個打既人..開5開心呢..

最衰你同屋企人行緊街..=/\="

搞到5可以傾.."  不過5緊要 , 日後大把時間......

我地後尾去左藍田..5知會5會撞到佢呢.." 

d fds陪我周圍睇野..真係行左5少呢D鋪頭..

好地地我寫響個波d野..做咩搞成咁..哼..我下次再寫過..

呵呵.. 好多謝你地比意見我..XD**

最後就各自返歸..我同健兄&朱仔搭地鐵走..

返到黎即刻洗白白 o..O..o O

之後即刻幫電話充電..O..充成日..咁又排先用得..:"

O..今日都過得幾好..傻婆你又好嗎..??

掛你..>3<



« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 78 | »