27 / 2..@@
m...耐左d/// 5係好記得..不過都記得少少既..
你地5好玩得咁癲...有時我都幫5到你地..= =" 5係得我一個有權罰你地..小心d a><"
lunch去左百番小食度食..^3^..終於有d新意.~~
今日都幾開心 ^ v ^...放學...呵呵 . ..開心>3<"
______________________________________________________________________________________
28 / 2..##
今日5洗落去..響班房度諗野..O_O."'
調左位真係好d ^v^ 哈哈~~有得聽人地傾計..自己又可以傾埋一份..又有野食..又可以睇黑金串嘴>..好鬼過引 ^﹏^
聽完d無聊既野..之後就上中文堂..
呵呵~~Miss ..唉""以你咁既資質點管我地a..>X<" 呢堂我地又冇點聽書..我地成日響度傾計..哈哈 !!好開心 ~*
成日都比老師話..>_+'' 你又過得點..?o?
小息..溫暖牌頸巾...好warm a...!!!
哈哈~~再凍都5驚..^^
你重有冇事a..發完燒好好休息..5好再凍親..近排大風..好好保重身體 a!!!(記住....記住)
∵∴☆▁▂▄▂▁.★∵∴☆.★∵∴
∴★◢█████◣* ☆.∴★∵★ * ☆
☆◢███████◣.∴天氣凍..,☆
◢■◤█████◥█◣.送你一件毛衣,* ★
◥◤∴█████∵◥◤∵小心..5好凍親!
當完值,,上eng堂..條頸巾好舒服>3< 織得5錯..^
O..到左P.E.堂..= ="'冇得上..落雨a >x<" 嗚嗚..重諗住可以踢下波..做下比賽前\\..練習天..||\
可惜可惜 !!! 成2堂都響度講到時d戰略..其實講多冇謂 ><" 到時發揮最實際../_\" 我要親自操刀→
不過我點都5可以比我地班第一場就輸 !!! 一定要Win~~"死都要Win..
lunch陪ar思文哥去左買飯盒食.." 呵呵---有番陽光..= ="依+先有都好既..好過冇(不過早d有..咁就最好> w <"...5係既話P.E.堂都可能可以上..)
番度黎見度傻婆..日日都咁準時..^^ 重成日都響度教人..嘻嘻...又5教埋我~
依+可以成日同佢傾計好開心a╭♥╮"
o..成日都要搞團契d野..真係好無聊..=.-"
O..放學要I.H.補課..><" 好彩冇追我功課姐..Oo..(不過佢拎左我枝筆..5緊要..豪比你>0<..5收你$..MC你d$我5敢收..+上我都5知幾$..")
放學同健兄去左atd廠買野..睇左d波褲 & 波墨..
最後只係買左波墨..+_o.. 最後又自己行番屋企..(如果有效一定買對靚d既 #.#
今日過得幾好..都5錯, 好順利∼*
不過最衰佢冇得玩icq.."好可憐||"
睇緊既你地今日過得好嗎..?v?
|