*DoCTor ''┐SuPeR乂''乂


個人資料
wing18keung
暱稱: °° 迷途•.•是永 ┐°×°
性別: 男
國家: 香港
MORE...  
月 曆
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新日誌
轉xanga
3月最後1日.....""...
5慣...."*"
無聊 ..+||"
下雨天..::::**
日誌分類
全部 (78)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
我的好友
我的連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 78
留言總數: 50
今日人氣: 18
累積人氣: 4338
搜 索
RSS Feed

2006 年 2 月 27 日  星期一   雨天


好開心..^v^ 驚訝 分類: 未分類

27 / 2..@@

m...耐左d/// 5係好記得..不過都記得少少既..

你地5好玩得咁癲...有時我都幫5到你地..= ="  5係得我一個有權罰你地..小心d a><"

lunch去左百番小食度食..^3^..終於有d新意.~~

今日都幾開心 ^ v ^...放學...呵呵 . ..開心>3<"
______________________________________________________________________________________

28 / 2..##

今日5洗落去..響班房度諗野..O_O."'

調左位真係好d ^v^  哈哈~~有得聽人地傾計..自己又可以傾埋一份..又有野食..又可以睇黑金串嘴>..好鬼過引 ^﹏^

聽完d無聊既野..之後就上中文堂..

呵呵~~Miss ..唉""以你咁既資質點管我地a..>X<"  呢堂我地又冇點聽書..我地成日響度傾計..哈哈 !!好開心 ~*

成日都比老師話..>_+''   你又過得點..?o?

小息..溫暖牌頸巾...好warm a...!!!   哈哈~~再凍都5驚..^^

你重有冇事a..發完燒好好休息..5好再凍親..近排大風..好好保重身體 a!!!(記住....記住)

∵∴☆▁▂▄▂▁.★∵∴☆.★∵∴
∴★◢█████◣* ☆.∴★∵★ * ☆
☆◢███████◣.∴天氣凍..,☆
◢■◤█████◥█◣.送你一件毛衣,* ★
◥◤∴█████∵◥◤∵小心..5好凍親! 

當完值,,上eng堂..條頸巾好舒服>3&lt; 織得5錯..^

O..到左P.E.堂..= ="'冇得上..落雨a >x&lt;"  嗚嗚..重諗住可以踢下波..做下比賽前\\..練習天..||\

可惜可惜 !!!  成2堂都響度講到時d戰略..其實講多冇謂 >&lt;"  到時發揮最實際../_\" 我要親自操刀→

不過我點都5可以比我地班第一場就輸 !!!  一定要Win~~"死都要Win..

lunch陪ar思文哥去左買飯盒食.."  呵呵---有番陽光..= ="依+先有都好既..好過冇(不過早d有..咁就最好> w &lt;"...5係既話P.E.堂都可能可以上..)

番度黎見度傻婆..日日都咁準時..^^  重成日都響度教人..嘻嘻...又5教埋我~

依+可以成日同佢傾計好開心a╭♥╮"

o..成日都要搞團契d野..真係好無聊..=.-"

O..放學要I.H.補課..>&lt;" 好彩冇追我功課姐..Oo..(不過佢拎左我枝筆..5緊要..豪比你>0&lt;..5收你$..MC你d$我5敢收..+上我都5知幾$..")

放學同健兄去左atd廠買野..睇左d波褲 &amp; 波墨..

最後只係買左波墨..+_o..  最後又自己行番屋企..(如果有效一定買對靚d既 #.#

今日過得幾好..都5錯, 好順利∼*

不過最衰佢冇得玩icq.."好可憐||"

睇緊既你地今日過得好嗎..?v?




« | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | ... | 78 | »