今日我好早又起左身..\/v.." 5記得左有d咩功課做..!_!!"
So..響度睇住細佬打機.."(佢成日都勁早起身打機..= =")
跟住諗住等陣去問人有咩功課..(因為太早..So..冇人可以比我問-_-")
冇耐..a毛打黎..call左我去香港大球場度睇波..C_C" 我見我好似得閒..又未去過..咁未去番次囉..::"
我地大概有5個去睇..計埋我 ~
我換好衫..跟住出門口打比傻婆..點知搭lift果陣時部電話收5到..
" 真係可惡a部lift..><"
重諗住同佢講我會去香港大球場天..""
之後我冇打比佢..可始有d後悔..T^T"
跟住去度地鐵站同鄺啟明 , a毛 , 健兄會合..*//* O..健兄買錯飛 -.-"
我地搭左好耐下..唉:::鄺啟明..又講斷背山 , 見到有個人有頂西郭牛仔帽就話斷背山..=_="
我地又傾下d無聊野..時間過得好慢..** 我地過左陣就去度銅鑼灣..^^
我地同朱仔會合左就去左7-11度買左d野食拎入去球場食..^^
我第一次黎..5識路..0||" 我地見到球場出面附近有d印度人響度搞果d聚餐..O.o"
我地入左場之後簡左個好平面既位..= ="
開始左冇耐..傻婆打黎..同佢傾左陣..先知佢可以行街..= ="
O..真係有d後悔做咩去左睇波.." 本身我自己都5睇波..>_<''
我都想走..不過我5識路走..冇理由要d fds帶我走..掂掂先黎 , 而且都開始緊..如果帶我走又要買過張飛..*"*
So..最後都冇走..→:: 不過個心已經5響度::" 冇麥mood..><><"
O..個都係咁爆粗..'''不過都聽慣..>@<"
妖...鄺啟響隔離係咁爆粗..= =::'' 重有煩天 !! 其實我份人5算斯文..但我又5多想講粗口 , 我驚遲早變成習慣.. ....
呢場波都5好睇既.. 總共拎左3紅..12黃"' O..咁既波..唉 !!!
一完左第一場 , 即刻打個電話比傻婆 >3< "
我地又傾左陣..^^ 我真係後悔黎左黎度..= =" 嗚嗚~下次好早打比傻婆先.......
人地重要響佢間房...::" 我都想想上去睇睇cc !!
唉..之後月睇月悶..重有d眼訓天..><.. 不過技術黎講點都好過之前果2隊.."
不過都係悶..好想 ZZzz..
響度聽左陣歌.. 之後重黎左幾個鬼佬 O.o|| 佢地重有2個細路..
佢地都玩5停.. 由頭到尾都響度走黎走去..→↓←↑ 好伯厭 !!
嘩..呢場波好多人傷..最後最精彩既時候..射12碼><"
O..個個都咁勁..射左夾埋10幾球先分出勝負 >o<"
我地重響行去睇12碼既時候撞到甘仔..嘩 ..難得..!!
我地一齊響個龍門後面度影相..><..><..><
O..最後果球中柱彈出..O.O||"
之後我地一齊走..行行下又5見左甘仔."
我地送左鄺啟明去左地鐵站之後..我地響果度附近度行街..>v<
我地去左食飯先..)0(" 都5錯 ^^
之後就去行街..Oh..5識行..真係兜過幾過圈::"
行左好耐..先搵到個皇室.."
But..太夜la ~ d店關左..= ='' 白行一場..><"
之後我地搭地鐵走又講波經..講每個人踢波既缺點..*||*//
5...我都要好好改善..!!
傻婆..未好返 , 要食少d a..><"
有d後悔..==" 傻婆a.. .. >.<
|