*DoCTor ''┐SuPeR乂''乂


個人資料
wing18keung
暱稱: °° 迷途•.•是永 ┐°×°
性別: 男
國家: 香港
MORE...  
月 曆
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新日誌
轉xanga
3月最後1日.....""...
5慣...."*"
無聊 ..+||"
下雨天..::::**
日誌分類
全部 (78)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
我的好友
我的連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 78
留言總數: 50
今日人氣: 26
累積人氣: 4316
搜 索
RSS Feed

2006 年 3 月 12 日  星期日   雨天


有d後悔去睇波..o.O||" 分類: 未分類

今日我好早又起左身..\/v.."   5記得左有d咩功課做..!_!!"

So..
響度睇住細佬打機.."(佢成日都勁早起身打機..
= =")

跟住諗住等陣去問人有咩功課..(因為太早..So..冇人可以比我問
-_-")

冇耐..a毛打黎..call左我去香港大球場度睇波..C_C"  我見我好似得閒..又未去過..咁未去番次囉
..::"

我地大概有5個去睇..計埋我
~

我換好衫..跟住出門口打比傻婆..點知搭lift果陣時部電話收5..  真係可惡a
lift..><"

重諗住同佢講我會去香港大球場天
..""

之後我冇打比佢..可始有d後悔
..T^T"

跟住去度地鐵站同鄺啟明 , a , 健兄會合..*//*  O..健兄買錯飛 -.-
"

我地搭左好耐下..唉:::鄺啟明..又講斷背山 , 見到有個人有頂西郭牛仔帽就話斷背山
..=_="

我地又傾下d無聊野..時間過得好慢..**  我地過左陣就去度銅鑼灣
..^^

我地同朱仔會合左就去左7-11度買左d野食拎入去球場食
..^^

我第一次黎..5識路..0||"  我地見到球場出面附近有d印度人響度搞果d聚餐
..O.o"

我地入左場之後簡左個好平面既位
..= ="

開始左冇耐..傻婆打黎..同佢傾左陣..先知佢可以行街..
="

O..
真係有d後悔做咩去左睇波.."  本身我自己都5睇波
..>_<'' 

我都想走..不過我5識路走..冇理由要d fds帶我走..掂掂先黎 , 而且都開始緊..如果帶我走又要買過張飛
..*"*

So..
最後都冇走..::  不過個心已經5響度::"  冇麥
mood..><><"

O..
個都係咁爆粗..'''不過都聽慣
..>@<"

...鄺啟響隔離係咁爆粗..= =::''  重有煩天 !!   其實我份人5算斯文..但我又5多想講粗口 , 我驚遲早變成習慣. ..


呢場波都5好睇既.. 總共拎左3紅..12黃"'  O..咁既波..唉 !!!

一完左第一場 , 即刻打個電話比傻婆 >3< "

我地又傾左陣..^^  我真係後悔黎左黎度..= ="   嗚嗚~下次好早打比傻婆先.......

人地重要響佢間房...::"  我都想想上去睇睇cc !!

唉..之後月睇月悶..重有d眼訓天..><..   不過技術黎講點都好過之前果2隊.."

不過都係悶..好想 ZZzz..

響度聽左陣歌..  之後重黎左幾個鬼佬 O.o||   佢地重有2個細路..

佢地都玩5停..  由頭到尾都響度走黎走去..→↓←↑  好伯厭 !!

嘩..呢場波好多人傷..最後最精彩既時候..射12碼><"

O..個個都咁勁..射左夾埋10幾球先分出勝負 >o<"

我地重響行去睇12碼既時候撞到甘仔..嘩 ..難得..!!

我地一齊響個龍門後面度影相..><..><..><

O..最後果球中柱彈出..O.O||"

之後我地一齊走..行行下又5見左甘仔."

我地送左鄺啟明去左地鐵站之後..我地響果度附近度行街..>v<

我地去左食飯先..)0("  都5錯 ^^ 

之後就去行街..Oh..5識行..真係兜過幾過圈::"

行左好耐..先搵到個皇室.."

But..太夜la ~ d店關左..= =''  白行一場..><"

之後我地搭地鐵走又講波經..講每個人踢波既缺點..*||*//

5...我都要好好改善..!!

傻婆..未好返 , 要食少d a..><" 

有d後悔..=="  傻婆a.. .. >.<

 



« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ... | 78 | »