今日朝早吹左個新look..= ="
比人話似未訓醒.."zzzz"
朝早要早會..無聊咁企左響度..同健兄響度傾..>#<..
上Maths堂都冇麥野發生..
之後小息..同思文哥去左2樓..><"
林燕..佢整親隻腳..我都係冇謂行過去la.. 睇佢地都5多想見到我.~~(我講多都冇謂..)
之後又諗好多好多野..好煩ar ><"!!!
之後見到佢同人玩緊..我諗緊野//so冇過去__>
lunch..思文哥..健哥..明哥..一齊去左食飯..""
個ar嬸好黑人憎..人地食緊飯響隔離度..等我地d罐..佢走黎走去..好冇mood..!!!
番到去lala聲咁開門..唉..冇人幫..算la~~慣左 @@..
之後又去左拉闊..我遲左好多黎...睇黎都5洗我~##..
之後又上返去..見到佢..有野想佢講..但..又要當值..><"'
1d班變左成層最嘈..咁煩既時候又要嘈..真係好想打人..><"
地理堂調左位..不過都望到門口..^^
放學要去A.C. Room..prefect開會..講到時陸運會d野..極之5想守總部..X_X"(好冇自由..)
舉班牌..舉3A..好冇mood~~..雞翼果班..比人玩死la><"
去左canteen..同佢傾左陣^﹏^..之後又有好多form 1.落黎...
哈哈^^..買d朱古力黎比人食..得番一粒比果個人食..有冇搞錯!!!
最後..一齊走..(李智良)都響到..-__>係咁比人打..呵呵~~
終於試到大肚婆既辛苦..""
之後送佢去bus stop..O..冇錢搭車..陪5到你-- /\ --"
下次再送過,..今日都唉...夜晚傾左一陣電話..^~^
...咁耐都5on..= /\ ='''
|