*DoCTor ''┐SuPeR乂''乂


個人資料
wing18keung
暱稱: °° 迷途•.•是永 ┐°×°
性別: 男
國家: 香港
MORE...  
月 曆
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新日誌
轉xanga
3月最後1日.....""...
5慣...."*"
無聊 ..+||"
下雨天..::::**
日誌分類
全部 (78)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
我的好友
我的連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 78
留言總數: 50
今日人氣: 12
累積人氣: 4284
搜 索
RSS Feed

2006 年 2 月 11 日  星期六   晴天


銅牌.."' 分類: 未分類

Today..重諗住可以順利咁....

不過d fds約左我11點出黎.. 早左好多 , 佢地又好中意玩野..

so , 如果同我想像中咁做會有d危險..><"

我未食lunch就出左黎...(肚餓..> /\ <")

去度球場好多人ar...o..人地響到練習..我地冇地方練..= ="

咁好在我個fd有帶象棋..我睇佢地玩..我玩呢d好" 炸 "嫁..!!

健兄好大口氣..話要win人地..唉..點知一步就害死左自己..真係唉唉唉..

玩玩下都就黎12:00~  佢就放la..真係可憐..比老師罰留堂><"

我響度等緊..so冇同校隊踢..

偏偏佢出黎..我d fds就叫我去buy野飲..= /\ ="

我見佢有個朋友響隔離..5敢講d咩..

開頭重以為佢行果邊天..可惜原來佢行錯..行返另一邊>w<"

咁又要say gd8...嗚嗚~~~

唉...去完buy 野飲..之後就繼續踢波...(次次踢完之後條的碎都會變到好彎..><")

哈哈~~ar毛以為聽日係情人節""    比吹水坤左o.o..

吹水就話係中國情人節..哈哈..冇佢呼.@@

之後作比賽前練習..同d街外人踢..(雖然5洗點練習都win到..不過都練下a..)

人地d街外人真係變態嫁..

我頂緊頭鎚..人地又走過頂..佢見我頂緊so冇頂..但佢果陣時佢5知以時速幾多跑緊過黎..

--->嘩...來勢空空..佢急停已經5想傷到我..但可惜最後..我一落黎佢企左響下面..

跟住我撞到佢..我成個人彈開..佢都5知構造嫁..我撞到佢..點知係我自己比佢整到彈開左..

之後又比人踢兩踢咁就又" 於 " 左..唉..

今次真係傷曬4肢..

不過好在比賽前我又有返d力度姐..(好開心ar ^﹏^)

不過之後又留親隻腳..

O...有返d力度..個天又要我留親...><" 真係玩野喎個天..(我恨你..>o<")

不過幸好都冇點影響姐..個比賽太easy la..我同健兄d氣都冇麥點用就win左la~

好冇引..咁快就win左..

唉..不過銅牌..算la..搵返堅企做紀念""(但人地d紀念牌金色..睇落去已經好過我地銅牌..><")

之後我地大好狀態,..又同街外人踢..ya~又win左4局..我都份入ar^^

我地踢完之後去左..食野..拎左d杯麵入美心食..哈哈~~好似5係幾好=w="

之後就各自返屋企..夜晚又玩icq..~

哈哈---(重要)好開心 !!

ar爸ar媽響隔離訓緊..so.打得慢左d..5好意思 ~""

今日好似打左好多野..><"




« | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | ... | 78 | »