Today..重諗住可以順利咁....
不過d fds約左我11點出黎.. 早左好多 , 佢地又好中意玩野..
so , 如果同我想像中咁做會有d危險..><"
我未食lunch就出左黎...(肚餓..> /\ <")
去度球場好多人ar...o..人地響到練習..我地冇地方練..= ="
咁好在我個fd有帶象棋..我睇佢地玩..我玩呢d好" 炸 "嫁..!!
健兄好大口氣..話要win人地..唉..點知一步就害死左自己..真係唉唉唉..
玩玩下都就黎12:00~ 佢就放la..真係可憐..比老師罰留堂><"
我響度等緊..so冇同校隊踢..
偏偏佢出黎..我d fds就叫我去buy野飲..= /\ ="
我見佢有個朋友響隔離..5敢講d咩..
開頭重以為佢行果邊天..可惜原來佢行錯..行返另一邊>w<"
咁又要say gd8...嗚嗚~~~
唉...去完buy 野飲..之後就繼續踢波...(次次踢完之後條的碎都會變到好彎..><")
哈哈~~ar毛以為聽日係情人節"" 比吹水坤左o.o..
吹水就話係中國情人節..哈哈..冇佢呼.@@
之後作比賽前練習..同d街外人踢..(雖然5洗點練習都win到..不過都練下a..)
人地d街外人真係變態嫁..
我頂緊頭鎚..人地又走過頂..佢見我頂緊so冇頂..但佢果陣時佢5知以時速幾多跑緊過黎..
--->嘩...來勢空空..佢急停已經5想傷到我..但可惜最後..我一落黎佢企左響下面..
跟住我撞到佢..我成個人彈開..佢都5知構造嫁..我撞到佢..點知係我自己比佢整到彈開左..
之後又比人踢兩踢咁就又" 於 " 左..唉..
今次真係傷曬4肢..
不過好在比賽前我又有返d力度姐..(好開心ar ^﹏^)
不過之後又留親隻腳..
O...有返d力度..個天又要我留親...><" 真係玩野喎個天..(我恨你..>o<")
不過幸好都冇點影響姐..個比賽太easy la..我同健兄d氣都冇麥點用就win左la~
好冇引..咁快就win左..
唉..不過銅牌..算la..搵返堅企做紀念""(但人地d紀念牌金色..睇落去已經好過我地銅牌..><")
之後我地大好狀態,..又同街外人踢..ya~又win左4局..我都份入ar^^
我地踢完之後去左..食野..拎左d杯麵入美心食..哈哈~~好似5係幾好=w="
之後就各自返屋企..夜晚又玩icq..~
哈哈---(重要)好開心 !!
ar爸ar媽響隔離訓緊..so.打得慢左d..5好意思 ~""
今日好似打左好多野..><"
|