6--2--06..
今日返學既第一日..><"
發生左d咩事呢..(5係好記得..= =")
我只係記得少少...尋日好夜先訓..." zzzz "
就係為左一幅畫..其實果幅野係放假前交..但係我未交=_="'
果幅野我花左好多心機去整..好彩d fds都覺得幾好姐..^^
可惜比5到我想比既人睇..(可惜..可惜!!!)
但我發覺今個假期雖然冇點逗利士..但成日出左街..So d功課都有d冇做(大獲..)..=o="
O...Today都冇交幾樣功課..=•=
第一日總係冇麥心機...
今日重諗住同佢傾下計..點知有d事發生..= . ="(可惜可惜...)
唉..呢件事我都速手無策...唉..今日又要諗野...
______________________________________________________________________________________
7--2--06
o...要幫團契做攤位....好5想整...><"
放學又要做I.H. d野..我都好5想整...將我本黎既預算全部破壞 !!! 真係可惡><"
派左d中文卷..都高過好多人..好野^^
成日都見到佢 , 好開心^﹏^..
唉..個大雀籠好煩ar---根本5洗咁多人一齊整..個M.C.都要個個幫手..**
佢都傻既...@-@
搞到7點幾自先走得...之後&文哥仔走..
我地響地鐵站入面度傾左好耐..好開心~~
我地好難我得有機會傾計傾咁耐...傾到去9點到...如果有時間既話..我地一定重有排傾^^
都有&佢傾左一陣..咁對我黎講都好滿足^﹏^
近排都大概係咁la~~
|