1* 叫咩名: 我叫做" 林永強 "
2* 幾歲: 今年好15歲(如果未生日)
3* 住邊: 住響 " 牛頭角 "
4* 平時出街會帶D咩: m...我諗會帶紙巾(好人都問我拎 !!)
5* 去邊到WET多: 冇嫁 , 到到都去下咁...不過去得最多好似係淘大 "
6* 你幾點起身番學: 我平時都係6點幾先起身 "zzzz"
7* 係咪中意女仔: 當然係la , 我係一個正常既男仔~
8* 有冇食煙: 一定冇 , 食煙危害健康 , 又難頂d味 , 所以我5會食^^
9* 有冇飲酒: 一時時la , d節日同d fd玩 , 咁佢地buy酒飲 , 不過我極少飲 , 都5好飲既又expensive
10* 有冇睇過4仔冇格仔: 緊係冇la , 我思想純真 , 千其5好污染我既思想 **
11* 做過D咩係你覺得最壞: m..好難諗喎 , 5講...
12* 有冇暗戀過人: 一定有 !!
13* 有冇介過手: 冇 , 我好愛自己 , 5會做d傷害自己既野~
14* 介左幾多條: 冇冇冇...
妳間麻煩學校問題`
15* 你最中意同邊個1齊食野: 我既好朋友(如果有女仔 , 我都5區ar)
16* 邊個老師你最中意: 5...李sir 囉 , 佢好好人嫁^^
17* 邊個係你班主任: Miss Wong(王敏麗老師)
18* 你對你個班既感覺係點: 好悶下...
19* 中唔中意任教你既老師: 都OK la , 不過英文由ar PK Leung教就浪費我d錢 , 唉...
20* 你最憎邊個老師教妳: "李婉玲"(佢超煩ar...)
21* 你覺得MATH ar sir 教得好唔好: 鄭sir教得幾好 , 只不過係我冇好好咁溫書姐...
22* 咩堂你係最不專心: m..一定係Eng la O.O"
23* 上MATHS會做D咩: 計maths , 5敢5計
24* 上 PE堂會做D咩: 嘩 ~~ 上P.E.就最好囉 , 可以成日玩^﹏^
25* 上英文堂你會做D咩: 想訓覺 , Miss成日都好似針對我咁 , 好討厭ar !!!
26* 有冇帶學校唔比帶既野番學: 冇喎...我都5用電話既 (我成日都驚5見 , 而且我又5係成日要用 , 所以我5buy , +上d fd都有 , 問佢地借黎用咪得囉^^ ----係咪好衰ar咁做??)
27* 留過幾多次堂: 嘩---多囉 , 我自己都5記得...?
28* 為咩事而留: 冇交功課 @-@"
29* 留堂期間做D咩: 做功課 (做番比Miss)
潮流問題`
30* 而家你班有咩風氣: 嘩 , 5知
31* 邊個係班中比人跟風既對象: 好似冇喎~
32* 而家5興D咩: 下 , 我冇留意喎(不如搵人講我聽ar !!)
33* 睇咩時裝雜誌: 5睇 , 都5適合我 **
34* 如何得知而家興D咩: 我諗ar...上網睇la
35* 你平時出街點著: 簡簡單單咁囉 , 廢事煩la..
36* 中5中意品牌: m..冇話中5中意既 , 好既親既咪中意 "
37* 你D 3係邊到買: 有d淘大 , 有d MK^^
38* 有冇環: 冇 , 我諗我5帶會重好
39* 係邊到釘: 5釘ar ><"
40* 最中意邊個歌手既衣著: 我都5留意佢地d衣著既...
41* 最中意同學邊個既衣著: 未睇曬喎(有d好潮 , 有d好老土)
42* 你覺得邊個好OUT: 好難講 >>諗諗..
同學之間問題
43* 你最常講既粗口係咩野: 我戎緊 , 5想打
44* 你最多同邊個粗口交流: 5多同人交流 , 但人地總會響我耳邊講""
45* 邊個朋友最WET: 好多下喎>><<
46* 邊個朋友最壞: kaka , 應該係響第二間學校既---吹水(佢又5可以話係壞既 , 不過佢好想比人打 , 真係成日串人)
47* 你最壞既朋友會做D咩: m..打下交咁la , 不過次次我都響度 , 佢地先打●.o
48* 同朋友1齊做過D咩衰野: 冇麥咩衰野 , 間5中吹下水 , 逗d女仔傾計咁姐....
49* 有冇珍惜而家既友誼: 有ar , 我地禮拜6都一齊踢波~*
50* 當邊個係你1世既好朋友: 嘩有好多ar....健兄 , 文兄 , ar毛 , 吹水 \\||
51* 第時大個會同邊個1齊住: 大個左就緊係同自己所愛既一齊住---
52* 邊個最有錢: 5知 , 都會特登去查..
53* 邊個朋友而家最幸福: 我諗應該係有bf / gf果d fds la~
54* 最唔希望朋友對你做D咩: 屈我 , 坤我 > <”

55* 邊個拍得最多次拖: m….通常都係d女仔 , 不過係冰個我就5知la..
56* 邊個朋友最妒忌你: 睇黎都冇…我都冇麥用””
57* 邊個同學最令: 嘩…難答 , 其實一定有 , 不過答冰個都死 )o(
58* 邊個同學最好人: 健兄 , ar毛…總之有好多la~(成日都幫我^^)
59* 邊個朋友最顛: 我d fds一玩起上黎個個都顛---我地好合群^﹏^
60* 同邊個1齊會開心: 5定嫁 , 咩時候 , 做緊咩野同邊個一齊都有開心既時候…好難答
61* 最想同邊個1世朋友: 一世朋友—我諗住依+果d朋友係一世嫁…
62* 最想你既男性朋友同你既女性朋友係埋1齊: 我選擇5答…
63* 你最好既朋友而家有冇拍拖: 冇喎..佢都5咩… **
63* 覺得朋友之間乜野係最重要: 真誠 , 珍惜~
64* 邊個朋友最串咀: 健兄同吹水 , 但又比人串番轉頭…不過吹水果d串人會令人笑死^^
65* 邊個朋友思想最成熟: m…一定係ar毛la (17歲..)
66* 邊個朋友最搞笑: 吹水同朱仔 ~*
67* 有冇D咩想同妳最好既朋友講: 好開心可以認到你地^﹏^ 我地大家繼續+ oil~
68* 邊個朋友個樣同佢性格唔相似: 好多未能盡寫….
個人回憶問題
69* 你最懷念既回憶係D咩: Q手(明5明…)
70* 你最懷念邊個: 睇緊我日記既你囉^^
71* 你最想番到咩時候: 幼稚園…然後再黎個>|<
72* 你唔想番到咩時候: 出細果陣時-à
73* 以前同而家既你有冇改變, 變左D咩: 有 , 以前我成日都自己一個人諗野 , 依+幾時都可以同d fds 一齊玩 , 5洗自己一個人咁悶^^
74* 你中意以前定而家既你: 我鍾意將來既我 ︶”
75* 有冇朋友以前同而家變到唔同左, 變左D咩: 有 ..佢變到好”黑人僧”
76* 以前你係1個點樣既人: 自己都5中意既人 , 有d壞咁囉>><<
77* 而家你係1個點樣既人: 一個想識多d人既人 , 想活得精彩 ^︶^
生活感情問題
78* 而家有冇拍拖: 一定冇la…
79* 你而家中意邊個: 都冇姐
80* 佢有咩好你要中意佢: 冇 , 又何來中意呢 ??
81* 你最後悔中意邊個: m…小學果個
82* 有冇玩弄感情: 我自己都試過 , 不過依+5會
83* 有冇做過第3者: 5知呢 |\|
84* 有冇曾經為你中意既人而喊: 好似冇麥 , 有冇都5記得))((
85* 有冇為你中意既人介手介腳: 5會咁做 , 不過將來就5知la…
86* 你而家係暗戀定明戀: 有 , 都係暗戀la
87* 你而家恨唔恨拍拖: 可有可冇 , 隨緣 !!
88* 邊隻歌形容到而家你既感情: 純真傳說”
89* 邊隻歌令你聽到喊: 5記得左個歌名-àß-
90* 你最中意邊句歌詞: 可不可等 分手的美感
91* 你想你中意既人點同你表白: 我學識一樣野就係要自己做主動 , 要人地向我表白 , 倒不如自己向人表白~*
92* 想係邊到結婚: 浪漫既地方^^
93* 試過HURT未: 緊有既…
94* 你同你而家中意緊既人有冇可能: 未有 , 有先講la
樂壇感覺
95* 你中意邊個歌手: 冇嫁 , 我只係中意聽歌姐>
96* 你中意邊個明星: 都冇姐..5想盲目追求
97* 你最中意邊幾隻歌: 太多la…好聽就得~~
98* 中意咩類型既歌: 關係到感情果d
99* 覺得邊個歌手唱既歌係香港樂壇希望: 冇覺得冰個 , 成日都冇lala又多d新人 , 好難講
100* 中意RAP歌嗎: RAP??冇聽過
|