好煩ar..點解d老師只係搵我..又5搵其他人呢..><" 今日依然過得5好....唉..心情勁差..Xx_xX 不過好在有人陪我傾計姐..^﹏^ 李智良你太差勁la / _ \"唉...做人要忍ar !!!!! 因為太累la~..有好野發生左都5記得左..=/\=" 成日都發白日夢:諗ar諗ar ~~~ 夜晚又可以icq la^^ 好在ar爸返左大陸姐..)o(" 咁我先可以用耐d..**.. 重有咩好打呢...我已經諗5到la. +.<"