| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
開心啊~!  |
分類: 開心滴 |
hello"
又係我呀"-.-"
今日都唔知打乜了,,-33-"
今日勁悶....-vv-"
成日係鋪頭,,
4..5點到,,巫梓無啦啦打黎,,
係到唔知講乜,,
又話佢同緊張家榮一齊-.-"
即係開心晒,,心咁諗姐"-3-"
又話要黎我鋪頭,,
講真,,真係唔係幾想見到巫梓個樣"-v-"
別怪我吧"^3^
但係見到某某w0w"
見到葉嘉穎,,-vv-"
佢好靚仔啊"
說說嘛"哈"
巫梓著乜都咁肥,,唔講佢了"
不過僥倖佢又有衫岩佢著-.-"
佢地係鋪琪門口行左幾個圈,,-3-"
認真低能"-v-"
唉唉,,但係可以見到佢w0w"都開心嘛"
公仔呀"
我以後都唔會爆我同某某d野俾你聽了,,
你爆俾人聽既,,
簡直就係有異性冇人性呀,,
見到個條友就呀媽性乜都唔知>.<
唔打吧,,88"
留cm吧"
|
2009 年 6 月 15 日 星期一  |
-.-"即係點呢?!  |
分類: 無聊滴 |
hello"
又係我耶,,-.-"
岩岩睇完某某個bl0g"-.-"
佢個bl0g好似話佢返左黎咁,,
又好似未......
咁即係點呢?!
唉唉,,
我即刻send左個sms俾佢,,
問佢係邊,,=3="
通常佢會好快咁答返我,,
但係佢今次冇了,,
唔知點解,,我真係好想佢答我,,
真滴好想扔部電話"
已經扔左了,,
-3-"唉唉,,
真滴太愛佢了........
但係我又諗,,
佢可以睇唔到姐,,
(安慰自己既好辨法嘛")^3^"
好了,,唔打了,,
88"
留cm吧" |
2009 年 6 月 14 日 星期日  |
唉唉,,真滴好掛住你啊"  |
分類: 0kk滴 |
hello"
唉唉,,唔知點解,,
冇左某某0n msn,,
我就好似好苦悶,,
成日都掛住佢呀">3<"
幾時星期一呀"
聽日咪係l0r"
囍囍,,我又自問自答了,,-.-"
我就黎頂唔順啦,,
e+成腦都係某某,,
唉唉,,
快d 0n msn啦,,
如果真係既話,,
我一定開心到fly起l0r"
呵呵"諗起都開心耶,,
BuT,,冇可能嘛"-.-"
唉唉,,HeLp mE耶,,=.="
今日同我表哥,,表姐去影貼紙相,,
呵呵"xd"
次次見到都會去影,,
仲要次次都係佢俾錢,,^3^
囍,,唔打了,,
88"
留個可憐滴cm吧"-33-" |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 20 | »
|