| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 6 月 4 日 星期四  |
0kk啦"  |
分類: 未分類 |
hello"
又係我呀,,-3-"
今日冇乜野打,,
今日都0kk啦,,^3^
軟膠生日呀今日,,
六4事件~真慘,,
但係佢有好多禮物收呀"
好佩服佢呀"
我都有送野俾佢呀"
送左d好無聊又唔實用既野俾佢,,
唔知佢中唔中意呢?!
記得答我耶"
我都係咁就好了,,
BuT,,冇可能啦,,
我係12/12生日,,
都冇乜機會可以收到了,,
囍囍,,算了,,
琴日人妖同軟膠示愛呀"
呵"我地專登阻住d路,,
要佢一定要同軟膠示愛呀"
哈哈"笑屎了,,-333-"
呢排,,我feel到公仔*唔係幾矩我.......
點解w0w,,算了,,
唔要再黎多次了..............
唉唉,,
好啦,,唔打了,,
88"
|
0kk啦,,  |
分類: 0kk滴 |
hello"
又係我呀,,雞脾呀,,-.-"
今日唔知打乜好,,-3-"
今日體育堂體能測試,,-vv-"
我同左紫紫姐姐一組啊,,
呵呵"XD"-.-"
囍囍,,我都唔知仲有咩講了,,-333-"
放學之後,,我又同紫紫姐姐一齊放了,,
我地行左一陣,,
開心啊,,^3^"
今日死J佬同軟膠要留堂溫書啊,,
慘慘耶,,-33333333333-"
算了,,好啦,,唔打了,,
88" |
2009 年 5 月 28 日 星期四  |
囍囍,,0kk啦,,  |
分類: 0kk滴 |
hello"
又係我耶,,雞脾耶,,-.-"
囍囍,,今日都冇乜野打,,
今日我剪左頭髮耶,,>3<"
都冇乜點剪短姐,,
靜係透薄左姐,,
呵呵,,簡直就係冇剪過咁滯,,"
hehe,,^3^
囍囍,,好啦,,唔打了,,
88"
|
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | »
|