| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 5 月 18 日 星期一  |
hello"  |
分類: 無聊滴 |
hello"
又係我呀,,雞脾呀,,-.-"
今日唔知有咩打,,
今日體育堂排球考試,,
我棵A w0w,,呵呵,,
好開心耶,,^3^
唔知"佢"幾多分呢,,
記得答我耶,,
楊太就棵B,,唉唉,,
紫紫姐姐就棵c呀,,
好慘慘啊,,
好啦,,
都唔知知打乜啦,,
唔打啦,,
88"
|
0kk啦,,  |
分類: 0kk滴 |
hello"
又係我呀,,雞脾呀,,-.-"
今日真係唔知打乜了........>3<"
我今日配左眼鏡了,,
但係真係完全唔知點形容佢好,,
總之,,If你同我一間學校既,,
咁你就可以見到了,,^3^
BuT,,我諗你地都應該冇乜會想見到我了,,
唉唉,,>3<"
其實今日仲有咩開心野打呢,,
係耶,,
話你地知呀,,
我今日一好掛住"佢",,
就拎左張貼紙相出黎,,
-.-"好似好方便咁啊,,
呵呵,,
同緊"佢"傾msn,,
軟膠呀,,
你知嗎,,師話耶,,
人妖同佢講,,
"如果追到陳冠琳就發達啦"
軟膠,,你見到嗎?呵呵
你一定好開心啊,,
呵呵,,
好啦,,唔打啦,,
88" |
2009 年 5 月 16 日 星期六  |
好好好好開心啊,,  |
分類: 開心滴 |
hello"
又係我呀,,雞脾呀,,.-.-"
今日係我今個禮拜最開心既一日,,
亦都係同"佢"玩得最多既一日,,
真滴好開心啊,,^3^
我地一齊食飯耶,,
同埋小蟲,,同偉,,
去完個個乜乜英語個個野之後,,=]
人妖同"佢"去左屯市,,
我就同目咀同軟膠,,
我地拉左呀軟膠去影貼紙相呀,,
佢又唔想影,,
人妖拉住佢入去呀,,
呵呵,,好SwEeT啊,,-.-"
證明左人妖真係好想同軟膠影啦,,
我都同"佢"影左耶,,
好開心啊,,
有一張,,
靜係我地兩個人一齊影啊,,
個陣真係臉都紅埋啊.......>3<"
我地幫人妖變左個樣呀,,
變左個靚仔耶,,
又染左髮.......
個鼻又變左豬鼻,,
個口我幫佢畫架,,
哈哈"XD"
如果你地想睇既話,,
可以搵我同目咀耶,,=3="
今日真係好好好好好開心啊,,
聽日又配眼鏡啦,,
配咩色好了......?-.-"
俾D意見我啦,,
即係留言b0~呵~
好啦,,唔打啦,,
88" |
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | »
|