| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 5 月 25 日 星期一  |
呵,,勁開心啊,,  |
分類: 開心滴 |
hello"
今日已經係第二篇了,,
今日,,我又同細彤,,木咀一齊出街,,
真開心,,^3^
估唔到佢地又會黎我鋪頭,,
原來佢地係黎行陣,,
跟住我地又出左街了,,
呵呵,,"XD"
我地去左買HaPpY lEmOn,,
w0w,,勁難飲l0r,,
苦到乜咁,,
唉唉,,以後唔去買了,,>3<"
哂哂d錢,,
我地去左影貼紙相,,
勁開心,,
影影下,,
見到傻琳w0w,,
佢又同鄧穎淇,,杜x棋一齊,,
我冇理到佢地,,=3="
唉唉,,
之後就慘l0r,,
木咀突然好似唔矩細彤咁,,
靜係同我講野,,
又唔同細彤玩,,
唉唉,,都唔知佢地兩倨搞乜,,
希望佢地兩個冇野啦,,
唔係都真係幾大鍋啊,,
BuT,,今日都幾開心啦,,
好啦,,唔打啦,,
88"
|
hEy,,好開心耶,,  |
分類: 開心滴 |
hello"
HeY,,今日同琴日都好hApPy,,
Bc,,我兩日都有出街,,
琴日,,
我同軟膠,,師,,人妖一齊去睇戲,,
睇個套,,
"翻生朱羅館2",,
eR,,都幾好笑啦,,
但係有少少無聊,,-.-"
但係幾好睇,,
BuT,,我都係覺得套"1"好睇D姐,,
唉唉,,
套戲有一隻猩猩,,
係咪呢,,係怪,,^3^,,
佢一出場,,
我即係話"w0w,,好似人妖啊,,"
哈哈,,笑屎我地啦,,
d人都唔知我地笑乜,,>3<"
好多人都好似人妖,,
哈哈,,講下姐,,
似佢就屎得l0r,,
咁樣衰,,=3="
我地去左大家樂/大快活,,
唔記得左啦,,
人妖唔知溝埋個d沙津落佢個杯7喜,,
成杯野白晒,,哈哈"
師仲飲左一啖,,
好勇耶,,-.-"
人妖星期二要返去打張生一巴呀,,
呵呵,,你記得打呀,,死人妖,,
成日話我肥婆,,你好瘦咩,,死肥佬,,
又話我地d女仔靜係掛住食,,
鬼有食野,,
食左一餐咋,,
白痴架佢,,
算啦,,好啦,,
我打下一篇啦,,
留個cm啦,,=3="
88"
|
2009 年 5 月 22 日 星期五  |
| 100問黎了,, |
分類: 無聊滴 |
★開始!~
about me!!
1.你呀!咩名呀? 乜你咁冇禮貌架,,唔答你呀,,問我d fd啦,,
2.貴庚呀~? 都話你真冇禮貌,,11呀,,
3.住邊叉到呀 屯門`
4.平時中意做咩呀? 都係咁...去街
5.嗯...果然係動漫fans!!有冇信心做100問? 下..動漫迷?要有咩信心?
6.aRe YOu reADy? 嗯嗯
學校!!!
7.讀邊間呀小朋友? 我唔你小朋友耶,,呀叔
8.F幾呀?6呀
9.咩班? 6b
10.班主任係死[誰]? 伍s!r
11.呢兩個女人好唔好人呀?係咪單身? 痴媽根,,都唔知你講咩,,返青山啦,,呀叔,,
12.算 NEXT 校規嚴唔嚴? 0kkk啦
13.校服令唔令? 令到想扔左佢
14.大唔大呀? 你講件校服大唔大呀,,呀叔
15.你個班團結嗎? 好架,,BuT成日打交,,都好團結架,,
16.同學好唔好人? 0kk啦
17.點返學? 用腳l0r,,呀叔
18.同邊個一齊返? 紫紫姐姐,,0r星期六Pk的公仔
19.小息玩咩? 買野食
☆朋友▽
20.邊個最FD? 紫紫姐姐
21.邊個最憎? 大肥野,,大笨象
22.邊個最令仔? 我中意個個
23.邊個最令女? ........我諗係小蟲了,,但係好多人都唔矩佢耶,,
24.邊個最玩得? 個個都ok既
25.邊個最刷得? 唔知
26.邊個最姣? e+唔敢再講呢d了
27.邊個最咸? 我ThInK係大肥野了
28.邊個最花心? 唔知w0w
29.邊個最GAG? 個個都0kk架b0~>v<"
30.邊個最暴力? 細佬*hehe,,別怪我啊,,
㊣愛情㊣
31.你中意邊個? 就係"佢:l0r
32.識左佢幾耐? 好耐了......
33.佢右貴庚? 12
34.佢知唔知你中意佢? 知呀,,
35.點識佢?係邊到? 起,,鬼記得咩,,呀叔,,
36.索唔索? 唔
37. 3圍? 不如計左你個個先啦,,呀叔,,
38.佢係咪人妖? 起,,吳顥枬咩
39.依加你想同佢講D咩? 禾艾屎尒耶,,
40.有冇買花?點解??? 仲咩要買花呀,,買俾你呀,,呀叔,,
~屋企^▽^
41.屋企MEMBER? 呀爸,媽,我,細佬
42.計埋你有幾男幾女? -3-" 2男2女
43.中唔中意呢個家? 0kk架
44.最LIKE邊個MEMBER? 呀媽
45.最憎個個呢? 細佬,,
46.想唔想走出呢個家? 唔想w0w,
47.家人對你如何? 好好,,
48.佢地想你張來做咩? 唔知呀
49.有冇比零用錢? 有呀,,
50.幾多? 一個禮拜$200
MC
A/B
TVB定ATV? TVB
51有線定NOW? 冇now,,得有線
52步姐OR飯島? 兩個都唔多like
53TWINS定喝茶? Twins呀十卜耶,,
54.壽司家拉麵? 壽司
55.錢OR人? 有錢都冇命洗啦,,呀叔,,
56你定我? 鬼要你呀,,呀叔,,
57.KISS定拖手? 唔係同你kiss&拖手就0kk啦,,呀叔,,
58.朱古力定薯條? 朱古力雪糕,,^3^
59.黑定白? 黑
60.紅定藍? 淺藍~
61.電腦定電視? 電腦
62.金定銀? 銀,,
63.台灣定日本? 日本
64.家教/LULU? 你又講乜呀,,呀叔,,
65.CAT/DOG? d0g d0g呀
66.PLANE/船? 梗係PlaNe啦,,
67.HSM/超人? 兩樣都岩我w0w
68.MSN/ICQ? MSN呀
HOME/SCHOOL? sChOoL?
YOUR 至愛唷!?~☆
71.歌手:呀Sa,,艾微兒,,泰勒絲,,
73.電視; 冇w0w
75.LULU: 都唔知你講乜
77.人: 我中意戈個
78.牌子:LG
80.語言: 唔知
YOUR HATE
81.歌手: 唔知,,好多
83.電視:冇
84.家教:又講乜
85.LULU:你又講乜,,呀叔
.顏色: 睇下個樣野係咩黎啦~
87.人: 唔知呀....
88.牌子:好多
89.食物: 好多
90.語言: 冇既..
呢個100問
91.你對呢個100問既FEEL: 好低能
93.我係咪超煩? 嗯嗯,你知架咩
4.我D問題係咪太敏感? 唔係
95.今次係第幾次做100問? 唔記得
96.下次會唔會再做?會
97.想唔想我再作多次? 唔想
98.做左幾耐? 冇計到添W0W
點10個人做100問!!!
1.公仔
2.軟膠
3.師
4.傻琳
5.冇了
6.冇了
7.冇了
8.冇了
9.冇了
10.冇 了
100.如果佢地唔做既話會點?kill左佢
|
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | »
|