| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
開心啊,,  |
分類: 開心滴 |
hello"
又係我呀,,-.-"
今日都開心架"-33-"
今日最後一日考試了,,
真係開心啊,,^3^
又唔駛番學,,
但係我勁唔想呀,,
見唔到佢地,,>3<"
好慘慘姐,,
做咩冇啦啦停課w0w,,
真係黑人憎耶,,
算了,,唔打了,,
88"
留cm呀"
|
2009 年 6 月 9 日 星期二  |
開心啊"  |
分類: 開心滴 |
hello"
又係我呀"-.-"
今日都算開心"
但係我唔知我自己開心d咩?!-3-"
囍囍,,-v-"
今日放學個陣落雨,,
仲要係勁大個隻"
>3<"冇"大"姐,,
慘慘耶,,
同琳仔一齊,,
係一齊俾雨淋,,
真係激氣啊!!-.-
係到左衝右衝,,真低能"
咁又唔係點,,為左唔俾雨淋,,
跟住又去鋪頭了,,
呀sir又話黎買野,,
又咪係冇黎到,,
囍囍,,冇黎仲好啦,,
呵呵"XD"
好啦,,唔打了,,
88"
留CM呀"
|
2009 年 6 月 6 日 星期六  |
hehe"開心啊"  |
分類: 開心滴 |
hello"
又係我了,,-3-"
今日勁開心啊,,
點解呢?呀係,,有兩個原因,,
第1.-3333-"
今日同泡泡魚,,紫做project,, (係咪咁串呢?串錯別怪我啊!~)
去泡泡魚屋企啊,,
佢屋企話細唔細,,話大唔大,,
唔知點形容好,,-33-"
第2.-vvv-"
岩岩同某某傾msn,,
佢同我講左d野,,
係令我勁開心滴,,
呵呵"開心屎啦,,
佢話聽日都會講,,
更開心了,,
勁開心呀,,超開心呀,,好開心呀,,=3333="
呢件事得公仔*&紫知啊,,
唔好問佢地咩事呀"
佢地係唔會答你滴,,呵"
但係勁唔開心既就係,,
琴日個個肥野同我講左三個字,,
個三個字大家心知肚明啦下,,-33-"
好彩佢唔係自己自願講姐,,
係人妖話,,"你同左個個人講,,我就會同軟膠講啦",,
係人都知人妖講大話啦,,
佢又信,,真係同d三歲細佬有得比,,-33-"
個陣真係想死,,>3<"
係嘔死,,-33333333-"
我寧願.........寧靜咩呢,,
囍囍,,唔知了,,
-3333-"
好了,,唔打了,,
留個cm仔啦,,
88" |
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 20 | »
|