| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 5 月 15 日 星期五  |
我後悔了......  |
分類: 後悔了...... |
hello"
又係我呀,,雞脾呀,,-.-"
我今日真滴後悔了,,
我後悔自己打個一篇bl0g,,
我後梅俾"佢"睇到,,
我後悔點解我自己咁小器,,
"佢"同d女仔玩之ma,,
其實都冇乜問題姐,,
我點解要呷埋呢d醋w0w,,
我真滴好後悔耶,,
唉唉,,
今日,,我地個班又多左一個家庭,,-.-"
偉冇啦啦嗌我做呀媽,,
嗌師做呀爸w0w,,
好無奈........=3="
仲要有個仔,,
鬼要做偉個呀媽,,
我呀媽係潘嘉穎w0w,,
鬼做佢個女呀,,
佢地幾條友都痴痴地架,,-.-"
我咪有我呀媽,,公仔l0r,,
又多個呀媽,,
我咪有我呀婆,,
軟膠l0r,,
唉唉,,
同緊軟膠傾計,,
講緊"佢"-.-"
好啦,,唔打啦,,
88"
|
2009 年 5 月 14 日 星期四  |
好唔開心耶,,  |
分類: aBoUt"佢"滴 |
hello"
又係我呀,,雞脾呀-,-"
今真係都冇乜野打,,
唉唉,,
愛情真滴好煩,,
今日,,我都唔知做乜野,,
明明真係好開心架,,
個個死J佬又話要將個冷氣吹去冼永亮個度,,
話要凍死佢,,
唉唉,,真係搞野,,
但係,,見到"佢"同D女仔玩得真係好開心耶,,
個陣,,我D眼淚真係好快咁流晒落黎,,>3<"
但係我又諗返,,
我平時都係同D男仔玩得好開心,,
我都應該要諗下佢,,
唔可以靜係諗自己,,
咁會好自私滴,,,
唉唉,,
e+真係好唔開心耶,,
"佢"又冇0n msn,,
唉唉,,
算啦,,唔打啦,,
88" |
2009 年 5 月 12 日 星期二  |
唉唉,,  |
分類: 又有開心,,又有唔開心 |
hello"
又係我呀,,雞脾呀,,-.-"
今日又有開心,,又有一陣好煩,,-.-"
好煩既就係,,
個個乜老師又黎啦,,
又話埋d咩"男打女,,女打男"
勁煩l0r,,
因為我地班又黎多一單野呀ma~
又係打黎打去個d,,
個個張乜乜講晒d野出黎,,
勁黑我憎l0r,,
我都係靜係"支"呀葉乜泳之ma,,
張乜乜話我打佢w0w,,
低能架,,-.-"
陳芷欣出位叫人擦黑板之ma,,
我覺得冇錯l0r,,
冇乜問題呀,,
乜老師又罵,,
真係..........
開心既就係,,
我同彤好番了,,
不過我都冊佢講清楚,,
只係做普通朋友,,
跟住,,-3-"
我地就去左影貼紙相了,,
影左2次耶,,
影得都0kk啦~^3^
好啦,,唔打啦,,
88"
|
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | »
|