越黎越期待六月到來, 工作上未算得上順利, 但越黎越上手, 係一件唔錯既事,
同事有D獨斷, 唔係全心全意sell內場既野就好心唔好衝入黎爭住做啦好嗎?
今日有人問我, 你會唔會追一個人追足幾年
"試過啦"
"咁結果點啊?"
"有咩點?可以點?咪又係咁"其實我唔多識答
"唔覺得浪費左幾年時間架咩?"
"唔覺啊, 有咩浪唔浪費?" 我同Johnson既答案一樣, 係睇你有幾鐘意果個人姐, 所以我唔介意。
"比著我兩三個月貨仔就算數啦"
"咁你鐘意極人都好有限wo兄弟"
"咁你而家呢, 有冇對象啊?"佢再問
"嗯, 等緊"
"等緊人啊?打算點做啊而家"
"冇咩點做, 佢係好遠, 冇咩所謂啦, 六月再算"
"咁六月如果唔得呢?咁咪晒左d時間?"
"點會晒, 一切都值得, 不過講番, 六月之後真係唔得, 我都唔知我會點, 睇下對方點答啦"
"吓, 咁點答你又會點啊?繼續煲落去啊?"
"唔知啊, 可能啦, 等到佢讀完晒書番黎都唔出奇"
"咁神心, 咁如果到時人地拖住個番黎咁你點算啊?"
"再算啦, 起碼而家呢幾年可以專注事業嘛!我肯定如果係香港搵到個, 一定掛住拍拖, 我錫女朋友一定多過錫份工架wo"
我冇講既係, 我既樂觀令我唔認為自己會失敗, 但如果到時真係發生, 我真係唔知可以點...
近呢幾日成日諗, 好似簡單而隆重既歌詞入面, 早幾年開始, 愛多幾年時間, 對我黎講, 少左一天一秒一刻, 都miss得太多,
想開口而偏偏望到上次一對話, 覺得距離好遠好冷淡, 我唔知係咪現代人慣左wtsapp既錯覺, 定係事實想對我冷淡
不過呢, 就有樣野好肯定, 就係我今次真係認真, 認真左, 認真過龍, 而且想更認真落去。
If you have something get wrong, let me fix it
|