去cwb札幌食飯, 估唔到隔離枱就係老闆同佢朋友, 仲請我地食關東煮, 奇妙既一晚
千幾蚊四個人食一餐, 其實而家黎講算係高過標準少少, 奈何札幌真係幾好食,
撞岩老闆係到, 少少地咁都算對老闆加深左了解, 有機會再去一次
嫂嫂問, 點挖老闆會咁好人請我地食野, 其實係得香港人同大陸人普遍孤寒姐...