最近由14號開始放暑假啦,但係我因為果日都要返學校..''少左1日的享受=D
放左暑假都有差唔多6日,日日都過得好開心!
(現在先唔諗暑期作業的問題>////<)
唉,我要變瘦..
最近發現自己又開始肥番...跳舞又會因而唔好睇..
所以自己都諗左好多方法..:[
今個暑假我同陳塋塋介有wongwing去觀糖果邊學girl's hiphop
上左第1堂,幾開心..原來我都跟到呀^口^
miss幾令女,但講野有少少細聲,有時聽唔清佢講咩(其實我自己耳仔都有問題..^w^)
仲有差唔多10堂上..慢慢學..希望會跳得好睇啦..哈哈哈
不過對於中國舞果方面就唔係太有信心..
自己本身唔係跳得好(起碼我唔覺好好)
今年仲要多左個勁人(f.1)..聽講係大陸到香港
由佢小3已經開始跳舞,我地跳過的舞佢都識跳....
-口- 我無言了..
只好自己努力下啦...:[
尋日去左樓下影學生相..因為1打8蚊..
係屋村價..勁平..
咁到左樓下..勁多人排隊..-0-長到啊媽都唔認得..''
咁都要排..點知比我發現原來彤彤都係條隊果到..
彤彤係同我同學校..不過佢係今年中1升中2..
份人幾nice...又住我附近..同佢講到幾句..
咁我唔想無啦啦去過去同佢講野扮熟..米等佢走果時先同佢say hi..
佢之後都發現到我啦^^
到我影果時..個人係咁叫我下巴低d低d..
我下巴真係抬得好高咩..?- -(迷)
最近日日都幾辛苦..有時面交,有時跳舞
雖然跳舞係我的興趣.....但有時都會覺得累..''
特別係跳girl's hiphop果時..跳完好累..第2日仲要肩同大脾位覺得痛痛..'\(0^0)p
都幾慘.....
我行去mtr成日見到有人拎住個file sell佢你捐款比小朋友/無國界醫生之類之類
我知佢唔係呃人的..但係成日我行過就問..女子火頁口麻(←解--好煩嘛)
我其實唔多想捐$$,自己零用又唔係多..
如果我一個月有幾百萬我一定比..- -
次次佢地會叫住我跟住開始講:「我地係xxx的捐款xxx,唔係呃人的..小姐小姐,唔好走住啦....」
有點兒xx了..''雖然佢地都係想有人捐下錢幫下人,但係唔係個個都想嘛..''
我唔想佢叫我,但次次都叫住我...'- -我個樣好易比錢人咩?
如果你話你係學生,佢就會話唔緊要..唔洗你捐..
因為係要信用卡過數的..
不過好多時我都找不到一個時刻同佢講
結果次次浪費曬s時間係佢地到TAT
唉~~~
|