人生就如那肥皂泡...!!
因為喜歡而喜歡
缺少靈魂的軀殼,活著依舊是個缺陷
看著他背影,始終都很孤單…
wingluckwing
暱稱: 布丁熊
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« November 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
2009-09-26
學生相新鮮出爐..
放左暑假差唔多6日啦....
改歌+個人感想
林林又有emil比我啦
文章分類
全部 (98)
E-MAIL與朋友的信 (2)
小品 (8)
生病的日子 (1)
其他 (6)
重要日子 (6)
推介^^ (6)
惡搞 (1)
普通日記 (68)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
好友名單
網站連結
W.C.的bLoG
我的相簿
鬼K的bLoG
最近訪客
最近沒有訪客
星座イラストパターン
★ブログにスパイス★
ブログパーツなら-blogwasabi-

My japanese name is 石丸 Ishimaru (round stone) 明日香 Asuka (fragrance of the bright day).
Take your real japanese name generator! today!
Created with Rum and Monkey's Name Generator Generator.

日誌統計
文章總數: 98
留言總數: 30
今日人氣: 1
累積人氣: 4017
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 7 月 19 日  星期六   晴天


放左暑假差唔多6日啦.. 分類: 普通日記

 

 

最近由14號開始放暑假啦,但係我因為果日都要返學校..''少左1日的享受=D

放左暑假都有差唔多6日,日日都過得好開心!

(現在先唔諗暑期作業的問題>////<)

 

唉,我要變瘦..

最近發現自己又開始肥番...跳舞又會因而唔好睇..

所以自己都諗左好多方法..:[

今個暑假我同陳塋塋介有wongwing去觀糖果邊學girl's hiphop

上左第1堂,幾開心..原來我都跟到呀^口^

miss幾令女,但講野有少少細聲,有時聽唔清佢講咩(其實我自己耳仔都有問題..^w^)

仲有差唔多10堂上..慢慢學..希望會跳得好睇啦..哈哈哈

不過對於中國舞果方面就唔係太有信心..

自己本身唔係跳得好(起碼我唔覺好好)

今年仲要多左個勁人(f.1)..聽講係大陸到香港

由佢小3已經開始跳舞,我地跳過的舞佢都識跳....

-口-  我無言了..

只好自己努力下啦...:[

 

 

尋日去左樓下影學生相..因為1打8蚊..

係屋村價..勁平..

咁到左樓下..勁多人排隊..-0-長到啊媽都唔認得..''

咁都要排..點知比我發現原來彤彤都係條隊果到..

彤彤係同我同學校..不過佢係今年中1升中2..

份人幾nice...又住我附近..同佢講到幾句..

咁我唔想無啦啦去過去同佢講野扮熟..米等佢走果時先同佢say hi..

佢之後都發現到我啦^^

到我影果時..個人係咁叫我下巴低d低d..

我下巴真係抬得好高咩..?- -(迷)

最近日日都幾辛苦..有時面交,有時跳舞

雖然跳舞係我的興趣.....但有時都會覺得累..''

特別係跳girl's hiphop果時..跳完好累..第2日仲要肩同大脾位覺得痛痛..'\(0^0)p

都幾慘.....

 

 

我行去mtr成日見到有人拎住個file sell佢你捐款比小朋友/無國界醫生之類之類

我知佢唔係呃人的..但係成日我行過就問..女子火頁口麻(←解--好煩嘛)

我其實唔多想捐$$,自己零用又唔係多..

如果我一個月有幾百萬我一定比..- -

次次佢地會叫住我跟住開始講:「我地係xxx的捐款xxx,唔係呃人的..小姐小姐,唔好走住啦....」

有點兒xx了..''雖然佢地都係想有人捐下錢幫下人,但係唔係個個都想嘛..''

我唔想佢叫我,但次次都叫住我...'- -我個樣好易比錢人咩?

如果你話你係學生,佢就會話唔緊要..唔洗你捐..

因為係要信用卡過數的..

不過好多時我都找不到一個時刻同佢講

結果次次浪費曬s時間係佢地到TAT

唉~~~

發表時間:2008-07-19 03:15 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 wingluckwing 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]