| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2008 年 7 月 5 日 星期六  |
| 改歌+個人感想 |
分類: 普通日記 |
今日都得唔得閒下
出左幾次街
突然發現,夏天到啦..真係好熱(←迷..夏天唔熱唔通涼?)
熱死人啦..
上上下網睇到有人係yahoo知識+問一d無聊問題..
有一個我覺得幾好..(雖然係無聊問題..不過幾正)
佢問: d條係唔係一條問題?
係,正常可以叫一條問題..但係其實佢係一d筆畫..
由劃組成字→組成詞→成為一個有意義的句子
咁有咩意思呢...?
字..真係好難明白..
又諗到,鹿丸(火影)的討厭麻煩的個性..
人人都好似佢咁就好啦..^3^(雖然會令社會退步..xD)
真係好鐘意鹿丸...啊斯瑪老師死左..令佢明白到..原來自己係唔應該再咁樣..
太好睇//
我有冇講過我改左RAINIE丞琳的歌可愛變左愛你
有聽過愛你D隻歌的比少少意見我啦
愛你 (原曲:可愛-楊丞琳)
想你已經 不是想像
總是跟著你腳步
胸口無法停止的愛你
*每個人都在 看著我倆
臉上紅紅的發燙
一廂情願的愛你停不來
不要 等待邂逅
有你 肩膀依賴
不要讓我傷心 別放棄愛我
為愛的淚水 心跳的聲音
走在一起就已經決定 你跟我都要用整顆心去了解
許願的那天 有我和你在
希望你的心內存著我 你呆呆的模樣
我心裹的寶藏*
REPEAT*
|
| 發表時間:2008-07-05 06:56 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|