〔 瓶 〕的 無名 小站 

wingnincar
暱稱: 瓶
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
5/2
1/24 2012
23/12
15/12
3-11
文章分類
全部 (408)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 408
留言總數: 99
今日人氣: 35
累積人氣: 8768
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 11 月 14 日  星期三   晴天


14/11 分類: 未分類

幾日無打blog...

事關無開機..

星期6/日開機都只為打封魔..

每星期1lv..慢到成隻龜咁..

無辦法..學業為重..(其實係無辦法狂玩)//

46lv有2連..要快0的有\口/..

之後要爆爆爆爆同0埋爆..

70lv..要追上..

其實邊有可能..都無咁多時間啦-口-

諗0下好喇..

哽...

星期2..由搭3開始等..

我發覺佢特登..係唔係出術0加??

我等佢..唔係被佢嚇0親就等唔到..

勁>3<..

最後無功而還...

其實我都擔心0加..擔心佢係唔係病0左...

不過算啦...

咩算丫\口/...

家下我想同佢講0的0野丫..

好重要0加..咩算丫...

但係..畀你見到又0點..

又畀你講0左..幾0點!?!?

-3-""

吼\口/(冷靜-3--)

我發覺..自己無咩動力去讀書..

返學都好似係習慣咁..

習慣6點/6點半起身..

習慣行返學校..

咩都係習慣..但唔係願意..

返學0黎做咩呢..

會考完又0點??

上到預科又0點..

讀完大學又0點??

辛苦一生..為晚年..

到晚年就感嘆人生苦短..

自己有力時就係咁做0野..

到你老0左先玩咩...

咁老..玩咩都無引啦..

唉..人生為咩..

咁樣無意思過日子..同一隻動物..

為生存而生存..有咩意義..

愈睇天與地..就愈覺感嘆..

唉...

無打故仔好耐..

除0左開機掛住玩封魔..

亦無咩動力同幹勁寫落去..

估唔到寫完三章就卡住0左..

打波又...其實為咩..

又唔係真係太開心..

0係中央打0果場..

分唔到同an佢0地一隊..

有咩意思..

我都無咩0點出力打..唔去投入去打..

平時0係an樓0下..

都盡力唔到0既..

有時一個人練波仲好...

但..打打0下..又悶..

最後..都係踩單車開心0的...

寫0左3首詩..分別寫0既..

但我唔多記得..因為寫0左0係中文同歷史書..

先放一首上0黎..

《幼鳴》

寒風水冷寥寥夜

鬚結霜凝步闌珊

悲鳴咪咪徒勞聲

猶對孤魂萬聲歎

有時間再將其餘2首抄0番0黎放上blog..

我文學修養低..唔好見怪..

有時間..上0黎時留個言..

等我知道有人上過0黎..

期代旅行..期代聖誕..

送上:又到聖誕..又到聖誕..

又到聖誕..唉..真係感嘆..

聖誕聖誕孤單..聖誕..

-w-v