| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 11 月 14 日 星期三  |
| 14/11 |
分類: 未分類 |
幾日無打blog...
事關無開機..
星期6/日開機都只為打封魔..
每星期1lv..慢到成隻龜咁..
無辦法..學業為重..(其實係無辦法狂玩)//
46lv有2連..要快0的有\口/..
之後要爆爆爆爆同0埋爆..
70lv..要追上..
其實邊有可能..都無咁多時間啦-口-
諗0下好喇..
哽...
星期2..由搭3開始等..
我發覺佢特登..係唔係出術0加??
我等佢..唔係被佢嚇0親就等唔到..
勁>3<..
最後無功而還...
其實我都擔心0加..擔心佢係唔係病0左...
不過算啦...
咩算丫\口/...
家下我想同佢講0的0野丫..
好重要0加..咩算丫...
但係..畀你見到又0點..
又畀你講0左..幾0點!?!?
-3-""
吼\口/(冷靜-3--)
我發覺..自己無咩動力去讀書..
返學都好似係習慣咁..
習慣6點/6點半起身..
習慣行返學校..
咩都係習慣..但唔係願意..
返學0黎做咩呢..
會考完又0點??
上到預科又0點..
讀完大學又0點??
辛苦一生..為晚年..
到晚年就感嘆人生苦短..
自己有力時就係咁做0野..
到你老0左先玩咩...
咁老..玩咩都無引啦..
唉..人生為咩..
咁樣無意思過日子..同一隻動物..
為生存而生存..有咩意義..
愈睇天與地..就愈覺感嘆..
唉...
無打故仔好耐..
除0左開機掛住玩封魔..
亦無咩動力同幹勁寫落去..
估唔到寫完三章就卡住0左..
打波又...其實為咩..
又唔係真係太開心..
0係中央打0果場..
分唔到同an佢0地一隊..
有咩意思..
我都無咩0點出力打..唔去投入去打..
平時0係an樓0下..
都盡力唔到0既..
有時一個人練波仲好...
但..打打0下..又悶..
最後..都係踩單車開心0的...
寫0左3首詩..分別寫0既..
但我唔多記得..因為寫0左0係中文同歷史書..
先放一首上0黎..
《幼鳴》
寒風水冷寥寥夜
鬚結霜凝步闌珊
悲鳴咪咪徒勞聲
猶對孤魂萬聲歎
有時間再將其餘2首抄0番0黎放上blog..
我文學修養低..唔好見怪..
有時間..上0黎時留個言..
等我知道有人上過0黎..
期代旅行..期代聖誕..
送上:又到聖誕..又到聖誕..
又到聖誕..唉..真係感嘆..
聖誕聖誕孤單..聖誕..
-w-v
|
« | 284 | 285 | 286 | 287 | 288 | 289 | 290 | 291 | 292 | 293 | ... | 408 | »
|