〔 瓶 〕的 無名 小站 

wingnincar
暱稱: 瓶
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
5/2
1/24 2012
23/12
15/12
3-11
文章分類
全部 (408)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 408
留言總數: 99
今日人氣: 39
累積人氣: 8772
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 11 月 18 日  星期日   晴天


18/11 分類: 未分類

好幾日無打blog..我自首..

掛0住升封魔..so..無打..

連日0黎不停打土蜘蛛..

升到上48lv..

ok啦...係慢...

無辦法..0點同日玩夜玩0既人鬥...

貧窮線以下...真係慘..

努力升...唯有..(想死..仲掛0住打機)..

想想想想想..

朝思日想..

就0黎旅行...

搞到無哂心機返學...

唔想返唔想返唔想返..

返0左10年幾..累..

會考..

都係因為呢樣0野..

心力交瘁..

對返學極度厭倦...

每一日都係習慣..just's like what i said..

無心機上中文..英文..maths..地理..文學..歷史..art..

唯有p.e.係最有心機上..

最唔想上art..maths..英文..

唔想唔想唔想..

但又矛盾..要考上中六..

心不想但必須要..

其實諗深0的..

畀我上到中6/中7/大學..

我都係厭倦..厭惡返學..

但我又明白..唔讀上去..前途會黑到0點..

好無奈...好好好無奈...

對生活無奈...

想...每朝都想..

想去..想成功..

作0左2首詩..但0係中文書..

我依然放唔到上0黎..

聖誕就到..

唔通真係又要一個人過聖誕??

你知道我話一個人係咩意思..

無奈無奈..

就如蠻不講理0既講詞..

沒有誰可勉強得到..

沒有誰因算式得出情素.

.....

這是愛..人是你的定會....

....

難道作詩令妳會來!?!?

其實想打故仔..

但又無咩動力去打..又掛住打機..

總之就無打啦..

我大概諗0左跟住會0點..

但都無打..

因為我快0的有動力再打落去...

加油加油...

   《奈》

每天清早起

上學如木偶

耳無意般聽

我心早飛走