今日真係興奮過興奮劑..
話過今日打blog..收機都要趕0埋佢..
今朝咁早起身..6點3就起..為咩呢..
就係..想..
去咩囉..咪去咩囉..係囉(="=|)
就..真係去0左..
但無上天橋..因為無0果一團火..
真係有出現丫丫丫丫丫..
pe衫..0.0(無咩意思既)
但佢未0黎到前..我上0左車..
跟住又係洪水橋落..(係咪好無聊呢-w-")
等0左8分鍾..終於佢搭0果班車0黎到
嘩..多人過益力多..
最驚訝係..我估佢企到好入..
又唔係喎..就企門口入少少..
我一向好有禮貌..等所有人入哂先入..
咁我見左邊好似入得..咪入..
點知一入完..幾條友入過0黎..我無奈退後(我既門口位丫)0()
點知...我一退後..企0埋中間條柱0既一邊..
佢..就係斜後面..
0口0...
當然..我無"令"轉面..
這麼近..那麼遠呢...
一直係咁..直到坑尾村..佢竟然落車-口-"
就係我前面行出去..
最近距離..不足半個人身位..
這麼近..那麼遠..
多日擔心唔見佢..
但今日..卻就在身邊..
愛佢..但永遠都唔係開花結果...
但我..從一年又八個月前..
一直都咁..鍾意呢一個人..
沒花開結果的故事..
旅行旅行..0聽日旅行今日仲要係day6..
最happy day>w<
最最泊happy day丫..
過2堂地理..
文學默水仙子..
教書..
中文做綜合..
之後p.e.
中間好難0捱0下0加..
不過都放學>"<v
maths份測驗卷唔見0左..
算..唔係0點喎..
去買bbq食物
之後返屋企..
突然抑鬱起來..去踩單車散散心(帶0埋波)..
對面場被班人..分男一邊女一邊霸哂..
跟住去0左鍾屋村練0左陣...好攰..返屋企..
食飯..用電腦..打blog..
被人鬧啦..bye!!
|