08年第二個打0既blog..
終於有些少時間上返0黎..
天氣激凍...
我就快凍病..事關..
我開始感到有唔舒服0既徵狀..
喉嚨開始唔舒服..開始流鼻水..
我就0黎凍病...
>~<
由2/10果晚開始..我晚晚趕art..
無計..自己假期期間唔做..
唯有開晚追...但改完又要再改..
晚晚無時間訓..
2/1號晚通宵..3/1號晚訓唔夠2hs..
4/1號晚..即今晚就訓..應該有多0番少少時間..
so上堂訓覺..大訓特訓..
3/1通完宵..第一堂歷史我差唔多訓哂全程..
基本上lunch前..我堂堂都有訓..
無辦法..無精神..
自己攞0黎既..
>~<
突然間狂打魔獸3(正規)..
由夜精轉不死..但玩到有0的悶..
可能玩得多..
返而令我燃起打故仔之心..
好想好想將所有心機..時間放哂落打故仔..
要努力作丫..
今日諗到神印紋劍士 祖瑪0既一部份後期情節..
好期待被寫出0黎>"<
透露少少先..(其實好少人知咩故仔..)
神印紋劍士去到後期..
會修練並有三個轉職..並有召神印武者0既能力..
希望快0的打到..
一月啦...
又到一月啦..
14/1..我仲記得呢個日子..
咩重要而又特別0既日子??
咪就係佢生日囉..
好似係17歲生日..
比我早25日...我計過..
好想同佢過呢日0既人係我..
好想送生日禮物畀佢..
但...無呢個機會..佢唔會原諒我..
鍾意佢都應該有兩年..
估唔到竟然會憎我兩年..
早知今日如此..當日就唔好咁低b..
唔好咁急..珍惜add佢0既時間..
不過舊事已過....最緊要係眼前..
真係勁想同佢講...
我超鍾意你丫..兩年都無變丫..
好想同你一起0既人係我丫..
我睇論壇..發覺自己勁純..水瓶性格..
愛情長跑會跑跑下..去0左另一條路到跑一陣..
之後先跑返0番去原本過條..
我就係跑0左去第二條..而家返0番原本0果條繼續跑..
縱使水瓶博愛..但水瓶心裡很清楚..
自己真真正正鍾意0既..一直也只有一個人..
並無其他人存在..
也許是帶有感情...不過始終是虛幻...
各人只有朋友...但唯獨她..是想成為她的戀人..
真真正正觸動到我真心的..只有她一人..
各位朋友..我只能說句..對不起..
唔講啦...再見..繼續搏殺
|