| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 1 月 7 日 星期一  |
| 7/1 |
分類: 未分類 |
忙碌0既返學-.-
趕唔切..唯有去搭車..
行路就15分過少少出門..
搭車就25分左右出門..
搭車係多時間0的~~
搭啦..
好彩唔太多人..
去到坑尾..
都無咩問題..
但一開車..
我見到...
我認得..
係佢...
就在那遙遠的附近..
我看不出..但我認得出..
佢0既身影..走路..動作..體態..
我100%覺得..眼前..相隔2條馬路0既..
就..係..佢..
依然係咁令我眼光唔可以轉移..
直到我再無辦法見到佢為止..
我追望..
我為佢而開朗..但內心又為佢而傷心..
114..我從未敢忘記..距離呢日仲有7日..
我愛妳..妳也許知道..但妳拒絕..
我亦明白..但我亦執著..
>"<
maths無帶..無辦法..
英文堂又雲遊..
art堂搞file..唔使操paper..
歷史又聽故仔..
成日個腦諗神紋劍士..
但家姐連日趕功課..我無得寫故仔..
開幻想學園..
先3lv
重開0左1次..
而家又3lv...
接0左勁多任..
但做完任有咩做呢??
寵點拎..?
的確係好問題..
放學同an ron影相..好正-.-
之後留0係art room搞影作品..
好夜-.-
算..由得佢..
原諒我無分顏色..次序亂哂..
我趕...好趕..係咁先..
故仔要努力作丫..
|
« | 270 | 271 | 272 | 273 | 274 | 275 | 276 | 277 | 278 | 279 | ... | 408 | »
|