原來..坐0係a2班房..係越0黎越無聊..
淨係為0左上堂..
同班內每個人都無交流..
無人同我講0野..好似我會食0左人咁..
我越0黎越覺得0係a2班房無謂..
一有時間即刻飛去a1..
都唔想留0係a2..a20既每一個人..
你0地都唔係人0黎既..
之前返學...見到有0的狗狗係路到走..
我就有感作0左首歌詞
《流浪狗》
冷雨的街頭陪迴 四條腿獨自流浪
我躺於冷清的街頭 無處可走
妳偶爾出現於路口 我看妳與伴侶牽手
妳的眼美如星宿 卻從未有我沾濕的眼眸
★流浪狗都不理我
我獨自在街裡冷坐
我眼內的無助
我只想妳理我
每隻貓狗也直行直過
我孤單吠也是個錯
落得夜裡為孤單慶賀
妳背對著我
使我難過
我向妳擺尾也只想妳望向我 ★
我向妳低泣求憐
妳卻說憎我從未變
從未變 從未變
妳要我內疚得傷心發癲
Repeat ★ ★
我的吠聲傳遍宇宙
卻從未在妳心內逗留
其實只想完我願
能有日陪妳走 便夠
誠徵各位有識之士為我呢首歌詞編曲∼∼
不過..最可惜既係..
佢唔會知我心意..亦唔會心領..
永遠永遠..唔會..
|