會考會考會考...
壓0緊0埋0黎0既係會考...
搞到咩都要停咁0既既樣...
真係討厭到爆燈..
會考完..好似等0緊會考完0果一段空檔..
但諗深一層..0果斷空檔之後...就係無止境0既混沌時間..
若果考唔0番入信義..
另外..即使入0番信義..6a0既同學亦面目全非..
到時0既日子亦唔知點過..
總之..會考之後..就係無盡頭0既困境..
因為咁..好多玩開0既0野..
我都開始想停落0黎..
童話停0左..封魔因開唔到..停0左..
而家幻想ok好玩..
但我無奈慢慢..停落0黎..
聖魔的光石..未有興致玩..
故仔..興奮好大..但有心無力..
寫唔出...跟住落0黎0既情節..
幻想..好想有人幫我玩到會考後..
一個全心全意去玩好0既人..可惜搵唔到..
唉..
唔通....我要用所有精力..
去準備呢個會考..
去抑接呢個無止境0既困境??
無止境0既黑暗時代...
可能同朋友分開..0既困局..
會考之後..我只見到一個黑暗0既世界..
我而家..身處係一個困局..
去抑接一個新層次0既困局..
無間斷0既下雨天..
幾時先會天晴??
|