翻睇番頭幾篇blog..同0埋中間1-2篇blog..
雖然0係 06年0既事..
但就好似0岩0岩寫無幾耐咁..
都係有0的難以致信...
睇頭幾篇..寫0既方式就好似而家咁..
原來無新手寫0既分別(除0左頭1-2篇)..
blog寫0既事...就好似尋日發生咁..
但原來已經過0左咁多日..
第一篇blog..已經0係講0緊攻城失敗..
有武士0係城內..我仲以為發展到0既到係blog0既中期..
點知原來0係開頭..咁即係我寫blog之前已發生唔少0野..
無記載到-0-...
算啦算啦...最緊要係眼前..嗯嗯..
今晚我又寫故仔..但靈感好似有0的難度...
都寫得幾辛苦...
嘔心瀝血先路到一頁...我要努力少少..(就0黎衰竭..)
好..努力也..
p.s.用0左我鍾意0既提子紫..好正!!(字色)
|