大家想我寫咩..?
後日考mock..但仲未溫過..
心諗..唔溫啫..一溫就得0加啦..
不過真係唔知..都未考過..又點會知..
無0野..咩都無..
魔獸刪0左..網上有隻經營game又退出..
剩係玩星夢同童話..
星夢想收個ac有我想要對翼..
童話要努力賺錢..
不過我有0的擔心..就係會唔會到五月先有變數??
我真係妃人憂天..
魔石又玩哂咁..紅警又玩悶..
msn又無人想傾..+無0野傾..
搵到隻想玩0既game-->中世紀2..全面戰爭..
完全係中古0既戰爭game..0的騎士衝鋒正到爆..
但..要搵正版碟..煩-.-"..暫時都唔搞算..
咩都留畀會考-.-"..
一齊努力丫..巴打們..
我0地要一齊讀上去..
無城可攻..無城可以升為主城..
只因我對主城0既執著..
一份無結果0既執著..
唔再對任何城有興趣真心對待..只因0果種心跳回憶..
回味無窮..只可惜..已成過去..
身邊0既人都密運中..
感覺真係有少少怪..但無辦法..
唯一令我心動0既城..卻永遠無法攻下..
再無其他城比得上..亦令我有0果種心跳感覺..
隨遇而安..唯有..只有..
|