新年的快樂日子過去...
是厭倦...是低落..
友情(70%)..學業(5%)..愛情(0%)..家庭(10%)..
打波(15%)..打機(15%)..打故仔(50%)..唱k(10%)..
剩低較為支持0住我0既..係友情..
呢種日子..唔好過...
無所依偎..
(1個低落心情)+(1條導火線)+(一個衝動)
=..
死亡!!
咩都無起色..無動力..無支持..
無心機..無心情..無..咩都無..
人又無..錢又無..
樣又無..健康又無..咩都無無無..
日子愈0黎愈難過...
無現在又有甚麼未來...
我的腦海裡一片空白..
都不知怎算..
身邊再無天使..世上無天使..
童話結唔起婚..
低谷裡是黑暗...
低谷裡是寂寞...
騎士再無動力做騎士...
騎士..騎在生路與死路的分叉口中..
|