原來..距離"mock"只得0番2個星期..
星期1..一朝..我突然個腦醒個一0的..
想溫書..讀書....
唔想再打機..暫時都無打機之心..
都好0既..可以心無咩雜諗..
故仔又要開機先搞..(其實開機亦未必搞)..
騎士又心如止水..
基本上..心真係無咩雜念..
希望可以真真正正..認認真真溫溫書..
畫掃描畫得差0左..
時間控制差0左..寫得差0左..
去完miss丁到有0番少少信心..
希望可以捱過17號..真正考掃描0既日子..
可以拎個可以0既等級..然後..
真正用0果37日爆盡6科..
an..ron..lung.bun..朗..各位..要一齊努力..
37日裡..我0地要一齊溫書..一齊過會考..
以後都一齊...
0聽日bun生日..禮物準備好..生日快樂
an同朗0果份仲未搞點..但我(地)一定會搞點..
唔好唔記得一定要學bun整0番張卡卡先...
心如止水騎士..
感情上..無人可以牽動騎士之心..
除"佢"..
對所有人都了無牽掛..
而"佢"..我對"佢"0既感情..已藏0係心底..
可能..永遠..永遠0既遺憾..但..都會永藏我心底..
無對任何人再有牽動..心無雜念..
但..騎士之心..亦變得空虛..
無思..無想..無所思..無所想..
友情..應該係可以最填滿我..
但當感唔到友情..我又孤單..空虛..
友情永遠不可以離開水瓶座..
翼 騎士..不要孤單..
|