最後一日係信義..過中5 0既返學生活..
好平平常常咁過..
多謝各位0係信義裡面0既照顧..
你0地的確係一班好好..好勤力0既同學..
lunch同an..ron..bun..朗哥..lung兄一齊食..
最後一次中5返學日子一齊食飯..
但唔代表我0地一齊0既最後一餐..
因為我0地係forever fd..
之後..信義好熱鬧.."大達地"..
15min午讀時間可以落去玩陣..
我跟凌靈佢0地買0左支棉花糖棒..
之後上返去上文學..
之後自修堂又落去玩..我食0左棉花糖..正!!..
跟an同朗哥周圍走..之後又要上去補文學同歷史..
歷史就0黎訓著..
去到5點先放..要拎哂0的0野返去-.-"
重到咩咁..我對手斷啦..
同an ron一齊走..門口有和仔..同..唔記得0左個名..
斷手到返屋企.
開機..竟然開0左幻想..
識0左個小妹妹..台人同女仔(非攻城).
27都帶到人-w-..
之後開0番童話..見到未婚妻>"<..
巧開心-3-..仲見到蒼姐(闇術)..仲同家族0的人吹水..
巧期待會考後0係童話大玩..結婚..
但..要專心考mock..
要努力..丫..
an..ron..lung..朗..bun..大家一齊努力!!..
"佢"都係下星期考mock..
即係話..可能見到"佢"0既日子..已經無..
從此..分開??
i miss u..no matter u hate me..
i still wanna ..
|