0聽日考第1日mock..
但今日好奇怪...無咩心情..
玩ff成功拎到0的稀寶..但無心情-.-"
拎哂0的中文書出0黎..但無心情溫..
童話..只想掛..無心情玩..
波..射射0下都無心情射..
又射唔入..剷唔入..(1個人)..
咩都無心情做...
眼見夕陽之天好靚..都無咩心情再出去-.-"
真係好矛盾..
希望夜晚可以有0番心情溫書..mock都要努力下0加..
唉..呢個緊張時間..先0黎無心情0既-.-"...
好無奈-.-"
畫0緊幅騎士..依家幫個馬頭上0左色..
on童話就on唔到星夢..而童話有4個人要掛..
所以暫時以on童話為主..
奸巴爹
|