隨0左之前0既listening mock..
今日係第一日考mock..中文3科..
完全無考mock feel..唔知係好事定壞事..
好似做0緊普通做測驗咁..
難就都ok0既..但整體就..
嗯..ok啦..
希望其他科都會係咁..會考都會係咁-3-
考完同ron an一齊食lunch..
本來仲有朗哥同bun..但無奈時間配合唔到.
一齊食銀座-3-
椰林角!?!?我忘了-3-..
27蚊食個飯仔..仲傾下0計仔...
之後佢0地2個考說話先..好彩有an借部機仔畀我打0下.
我光明正大的0係更衣室廁格玩成粒鐘..
打遠古帝國..win q0左..-w-v
之後聽到凌靈把聲..我咪出去問時間..
0岩0岩好打完..跟佢0地去canteen等多陣就上去..
原來3點4都唔少人..
之後1分鐘朗讀..我係怕聲唔夠..其他都k-3-
之後小組..so bad..
3打3..我吵得太勁-.-"搞到之後口乾..
一定扣哂分-3-..算..
之後去等龍兄同an..好耐呢-.-"
又重..我0果4本書..又熱..
好彩後尾都等到..之後去車站等埋ron..去踩場..
途中講星夢物價好high-3-太套翼裝好貴-.-|
去到踩場..0的怪真係0係到..正..
仲越0黎越多-口-..
之後射0左好q耐..終於0的怪叫鬥波..
4打4-口-..win0左-3-..
佢地係個高佬勁少少..其他都不是那味兒..
我偷0左0的..an當然一定偷..龍兄上身射死人..ron力戰高佬..
一場漂亮的踩場串爆戰就此..在美麗的夕陽下得到肯定..
我們4個巧巧巧好丫!!!
-3-v(面紅-//////-)
之後去買0野飲順便整錢搭車(他們)就解隊..
之後吃飯..等機..等到12點..我的精神好得不得了-.-"..
正當我在床上等機時..
0係到聽玫瑰花的葬禮-.-"
個調子好得..牽動了我的情緒..
令我0係到亂諗0野..
就係..
隨便識個d-c 等的人..
轟轟烈烈吻下去..已有男友0既盡情去拆散..
當發展成熟時..再對0果個人講..
sor..我一直都唔係真心..分手丫唔該..
完畢..
可能係作賤自己..亦係對得唔到真心0既一種..
一種..我都唔識講..
但..放心..我心如止水..斷唔會做以上0既傻事..
無意思..無意義..
為著拍拖而拍拖..斷唔係我所守這0既真心之心..
真心0既心跳感覺..
我仍然對我所謂的"真心"執著..
但另一方面..我亦對未婚妻認真..
網戀..異地戀..
結果0既機會唔大..但..唔知點解..
我咁花心..咁執著..要對未婚妻好..但又對"真心"執著..
仲努努力力去賺錢結婚..但現實又不再有攻其他城0既意識..
只為著"真心之城"..唯一畀到我心跳感覺0既城..
矛盾與花心...認真與執著..
一個複雜的守護騎士..
為了執著..去守護身邊0既人..
亦守護..冰封了自己的心..
|