今日..考mock考0左好幾科..
中/英/maths/地..今日考0埋中作同art..
考art好似做練習咁-.-"
中午拎0住個撈麵上an到食..打搞哂-口-
玩fft玩得好起勁..事關我拎0左好多稀有物品-3-v..
唔易拎0加..好考頭腦-3-
計劃星期6朝早去"獵筆"行動..以及k lunch..
但金錢乃是一大問題..希望可以解決..
同an0拎好多歌..但都失敗-3-..
自己down 0左唔少歌..關智斌同古巨基0既歌..
原來"雪女"係咁中..
雪女
曲:林健華 /張繼聰
詞:李峻一
編:彭海桐/橋韜 @U’s music
妳的高貴高過北歐的雪山
高攀妳 愚蠢嘛
為了妳 奉上光陰與血汗嗎 期待雪崩那一剎
*原諒我家世不夠好 沒有跑車管接送
公子美鑽贈妳定更好
無奈我沒法死心
十成勇氣前來討好
用妳冰一般聲音撲滅我心中的星火
如熱熾夏季被雪花狠狠吹過
從大腦直至血管 也逐漸被結霜
而深淵裡 沒有火
用妳冰一般聲音拒絕我狠心得過火
如像亞熱帶驟變冰山的一角
陪伴妳樂趣太少 錯事做盡太多
而天知道妳眼裡我會算什麼
如烈風吹醒了我 都也不錯*
妳的聲線使氣氛急速降溫 天色也全灰暗
就怪我 浪費光陰永遠地等 期待妳恩賜一吻
Repeat *
騎士
因為雪女..
心如止水..
|