今日真係幾複雜...
一朝要去屯門複診..但又要畀0的0野an同lung先-3-..
搞到我媽勁火滾..
不過最後都順利落0翻元朗會合an/lung/ron..
獵筆行動失敗-3-
但就成功去0左唱k 0.0
今次我多0左歌識唱.-.v
情歌王唱0左2次..好high>3<
但好辛苦呢...
今次4個人用10幾人房..正都咩咁..
又靚..長形..3面牆燈..投射畫面..仲有小電視上網/睇nba-3-v
u形凳..2排玻璃枱..中間一條大道..好似舞台咁-3-vv
仲之就係正啦..
唱到我死..最尾4個一齊唱情歌王..最後2分鍾點..賺0左10分鐘..
下次都要咁high..
之後試去獵筆..失敗-.-
之後去買掃瞄0野..畫紙..就去補課-.-
ron同lung兄返天水..
我就同an去miss丁到-3-
我開始時..心情平伏唔到..因為成街怪..
搞到我好想同隻"怪"出街..
但..無辦法做到..令我心裡不好受..
之後..講講0下笑話..gag丫..心情平伏0番..
仲諗到0的無聊0野-.-"
唔講-口-..
之後..我同an唔知點解好快畫完.an就同miss丁捉棋..
我就無聊0係youtube睇0野..
恭喜an贏0左-3-..
返到屋企..
食飯..同four哥射陣波..無人鬥波..無聊..
我0既射術今日100%失效-.-"
0果班日得班男怪..但之後全班走哂-.-"
之後又有2隻怪..但我0地都走lu(2隻怪射支好"可愛"0w0)
之後我用電腦..無0野做..
又唔想打機..+無機打.
唯有打blog-_-"聽歌仔..
希望可以星期日一日溫哂文橕-w-
-.-"
我好想..咩咩丫>口<..
-3-
|