大家發唔發覺..我唔見0左幾日呢..
事關..個上網0果個機仔..壞q 0左..
搞到部腦大執後..唔上得腦..
到今日下次先開始上得0番(有人0黎換0左-w-)
終於上得網..
即刻整0番童話..msn..
發覺之前大整機留少0左0野..
就係0的"我的最愛"...
今次慘-.-"唔記得以前加過咩link..
算..順其自然..
上得網..即刻開童話..(以下一切睇唔明係正常)
我未婚妻依然無上線-.-"
去整調配..很麻煩呢..要準備材料先整到-.-"
同泡去玩..但等佢沖澡..等等0下..
蒼姐叫我去沙皮練..
我等多陣..都唔等..去0左同蒼姐升..
升0左一半-.-"70幾m exp..
之後差唔多9點食飯..
食飯..沖涼..之後跟泡去打遺跡一樓-.-"
好過無0野做..之後0係商場前面玩..
同公頻講0野..好低b咁-w-v
畀2個女仔踩..仲要0係上面跳...我隻風真慘T.T
之後行商場..物價高到咩咁..
核心要千m..搵鬼買..
之後更新星夢..成m4個file..睇0黎今晚搞唔點..
打blog啦..
本身話2-6點..成4點尾5點先0黎..換modem2條友..
唔係更早用..可能更新得早d..唔使而家12點咁夜..
算....
開到童話已好開心..
無得上網0既日子..
我寫故仔..
一0下子寫到第8章..
開始0左訓練0既生活..
但..有排寫..開學大典都未寫到..
幾時到戲"玉"..但我會堅持寫落去..
0聽日要返學對卷..
唔係幾想返學..想0係屋企落去-3-
做自閉男@w@..
唉..唔想會考..
因為已經死0左一科...art..
寫得唔好..真係唔好..
隨時D都無..好驚..
得0番6科..
中文同英文又唔靠得住..
maths都唔太ok..其他都唔知讀唔讀得熟.
遲0的又好似上次發惡夢..
上次見"甚麼"..今次可能係會考惡夢..
但夢到"佢"又唔錯丫..
無見"佢"好多日..
緣盡了?
但固執的我..一直都相信..
我們的緣未盡..亦有份..只係時間問題.
我盲目的深信..
我終有日..可以同"佢"一齊...
但另一方面..我又認識對待..
童話裡..台0果邊0既未婚妻(我叫佢做惡魔..我係佢既翼)..
所以我0地以惡魔同翼翼相稱..
我係認真對待佢..亦一定會0係童話同佢結婚..
相等半年..我唔會放棄..
我認..我係可以花心..
真實0既"佢"..童話0既佢..
我都會認真對待..
我就係..水瓶座的騎士
|