無聊的一天..
要返學對卷-_-"
我0願唔對-3-..唔係介意分數..係唔想理..
5點半醒..無理由起身..咪再訓..
點知發0左個個半鐘0既夢-.-"
夢見0係兩個外國人屋企遊..之後見到兩個家族後裔..無聊-.-"
之後醒..6點十-.-"
即刻起身=-=
返到學校..無體溫紙..邊會有-.-"
要落canteen等量體溫..之後an都0黎0埋..大家都無..
無聊-.-"
之後對maths..悶到我丫..
之後英文..同ron同kings傾計-.-"
之後中文..我訓0左一半..
無聊-.-"
之後..諗住...好0野..放得..去牙科..
點知丫媽話改0左日期-.-"
無辦法..照唔返學..
同an佢0地去"pizahut"等丫媽..之後仲0係0果到食0埋-.-"
之後剪頭髮..無咩點剪過-3-"薄唔得幾多..
無辦法..要留長..
之後返屋企..訓覺-3-"無精神..
命運的捉弄?
去剪頭髮時..0係北崗..遇到..
"佢"..同條"狗"一齊..拍拖掛..
唔開心-.-"
但又無咩0野..
可能..騎士的心已經止水如冰..再無情感..
唔可以一齊..也許是上天安排..
隨緣吧..
無情感..就如空殼一樣..
隨緣吧..
心..可能會痛..也可能會恨..
但可以怎樣..
也許她是開心快樂..但..這都不是我可控制..
我為甚麼要這樣傻傻的??
她都不理你了..
她與你無相關的..
單身貴族..也許比較適合這空殼..
今日simon講文時..講到..
唔好0係到無病呻吟..擺到明講我0果篇..
我係要抒我0既情丫..吹咩..
心有所發..就要寫出0黎..無咩病..
無病會講得出呢0的0野..?
也許..是我中毒太深了..
可能..會隨時間痊癒..解毒...
活在夢幻裡太久了..醉得太耐..
要醒..
因為..愛情從未有降臨..也許只是幻覺..
要從惡夢..回到真實的惡夢中..
|